Nasze profile w mediach społecznościowych

Samochody

Leaf sprzeda się świetnie. Nissan może świętować

Zaledwie trzy miesiące od premiery nowego Nissana Leaf marka ogłosiła, że otrzymała już ponad 12 000 zamówień na drugą generację modelu. W rezultacie co 12 minut w Europie sprzedawany jest kolejny egzemplarz najnowszej odsłony najpopularniejszego samochodu elektrycznego na świecie.

Opublikowano

w dniu

Nissan Leaf
źródło inf./fot.: Nissan

Od wprowadzenia pierwszej generacji Nissana Leaf do sprzedaży w 2010 roku zdecydowało się na niego ponad 283 000 klientów. Teraz jego zupełnie nowa odsłona zapewnia jeszcze dłuższy zasięg oraz wyróżnia się nowoczesnym, dynamicznym wyglądem. Dodatkowo na wyposażeniu znajdują się wiodące w swojej klasie, zaawansowane technologie wspomagające kierowcę oraz rozbudowane funkcje łączności.

Philippe Saillard, starszy wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu w Nissan Europe, zachwala model. „Nowy Nissan Leaf jest najbardziej zaawansowanym i przystępnym stuprocentowym samochodem elektrycznym. Jest również symbolem Inteligentnej Mobilności Nissana. Naszego planu na przyszłość, dotyczącego zmiany podejścia do mobilności oraz zasilania pojazdów i ich funkcjonowania w społeczeństwie. Ten model dostarcza więcej radości i emocji oraz zapewnia lepszą łączność ze światem niż jakikolwiek inny oferowany dotychczas samochód elektryczny przeznaczony dla masowego odbiorcy. Jest po prostu niesamowity”.

Po europejskiej premierze nowego modelu Leaf podczas wydarzenia Nissan Futures 3.0, które odbyło się w październiku, wzbudził on niespotykane dotychczas zainteresowanie. I to zarówno wśród nowych, jak i obecnych użytkowników samochodów elektrycznych. Dotychczas zamówiono ponad 12 000 egzemplarzy modelu, choć w europejskich salonach model będzie dostępny dopiero od lutego.

Skomentuj

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Reklama
Reklama



Reklama