Czego szukasz?

Załóż konto w Betfan!

Inne

Krzysztof Funkowicz najlepszym na świecie Technikiem Seata

Pierwsze miejsce w kategorii Najlepszy Technik Samochodowy, wyłonione spośród całej obsługi Seata na świecie, po raz drugi z rzędu przypadło pracownikowi z Polski! W weekend 16-18 marca w Barcelonie odbyła się 19. edycja Światowego Konkursu Top Seat People 2018, gdzie Krzysztof Funkowicz z Serwisu Bednarek Łódź udowodnił, że jest niepokonany.

Krzysztof Funkowicz Seat
Fot. Seat

„Top Seat People” – co to w ogóle za konkurs?

Top Seat People” to międzynarodowy konkurs, w którym hiszpańska marka wyłania spośród pracowników na całym świecie najlepszych w swoim fachu. Zdobycie pierwszego miejsca w swojej kategorii (jak Krzysztof Funkowicz) to potwierdzenie najwyższej jakości obsługi. To także docenienie pełnego profesjonalizmu w kontakcie z Klientami.

W konkursie brane są pod uwagę zarówno teoria, jak i praktyka – poza wiedzą sprawdzane są też umiejętności pracowników. „Top Seat People” podzielony jest na dwa etapy. Po udanych zmaganiach na szczeblu krajowym, zwycięzcy rywalizują ze współpracownikami z sieci na całym świecie.

Najlepszy w Polsce i na świecie

Po lokalnych eliminacjach w Poznaniu w połowie stycznia, wyłonieni najlepsi pracownicy sieci dealerskiej oraz serwisowej zaprezentowali swoje umiejętności podczas Finału Światowego w Barcelonie. Wśród zadań, przed którymi stanęli uczestnicy wyzwania, pojawiły się testy wiedzy czy odgrywanie scenek sytuacyjnych związanych z obsługą Klienta. Nie zabrakło także przygotowania i przedstawienia biznesowego studium przypadku oraz diagnozowania usterek w samochodach. Krzysztof Funkowicz z Serwisu Bednarek Łódź kolejny raz okazał się najlepszy.

Wykonuję nadal tę samą pracę co przez wiele poprzednich lat, robiąc to najlepiej jak potrafię. Po zwycięstwie jestem postrzegany inaczej, oczekiwania są większe, więc tym bardziej staram się im sprostać. Po wygranej zyskałem pewność siebie – mówi Krzysztof Funkowicz. – Uważam, że kluczem do sukcesu jest osobiste zaangażowanie, ciągłe doszkalanie i traktowanie każdego pojazdu Klienta jak swojego własnego – dodaje.

Dążymy do tego, by poziom obsługi Klientów stale wzrastał. Kolejne najwyższe wyróżnienie dla pracownika z Polski to doskonałe potwierdzenie naszych sukcesów na tym polu – podsumowuje Jakub Góralczyk, kierownik PR Seat. – Serdecznie gratuluję Panu Krzysztofowi jego niesamowitego osiągnięcia i wyjątkowego poziomu obsługi Klienta, który reprezentuje – dodaje.

Oceń nasz artykuł!
Skomentuj

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Reklama