Hyundai ruszył z kampanią reklamową Nowego Tucsona pod hasłem „Sukces należy do ambitnych” - motohigh.pl
Nasze social media

Biznes

Hyundai ruszył z kampanią reklamową Nowego Tucsona pod hasłem „Sukces należy do ambitnych”

Hyundai Motor Poland rozpoczął kampanię reklamową Nowego Hyundaia Tucson pod hasłem “Sukces należy do ambitnych.” Hasło reklamowe kampanii nawiązuje do cech wytrwałości i pracowitości wspólnych dla marki Hyundai i jej Klientów, którym nie jest obca ambicja i dyscyplina, jako środki do osiągnięcia celów i marzeń.

Opublikowano

w dniu

źródło inf./fot.: Hyundai

To właśnie dzięki tym cechom zaszli w życiu tak daleko. Motywem przewodnim kampanii jest historia trzydziestolatka, zaangażowanego w życie rodzinne i zawodowe, któremu podczas wykonywania codziennych obowiązków towarzyszy Hyundai Tucson. To, co może wydawać się zrządzeniem losu lub szczęściem, okazuje się wynikiem poświęcenia i ciężkiej pracy. Zasada jest prosta – im więcej dajesz z siebie, tym więcej osiągasz. Sukces nie jest dziełem przypadku. Kampania reklamowa emitowana będzie w telewizji oraz w Internecie. Za koncept kreatywny odpowiada INNOCEAN Worldwide Europe, agencja marketingowa, wchodząca w skład Hyundai Motor Group.

Marka Hyundai, podobnie jak jej Klienci, cały czas wytrwale dąży do osiągnięcia ambitnych celów. Dzięki temu w ciągu 50 lat zrobiła tak wielki postęp. Dzisiaj Hyundai to jedna z największych firm motoryzacyjnych, którą pokochali konsumenci na całym świecie” – powiedział Andreas-Christoph Hofmann, Wiceprezes ds. Marketingu i Produktu w Hyundai Motor Europe.

Model Tucson to jeden z ważniejszych modeli w portfolio marki Hyundai. Od momentu swojej premiery w 2015 roku, Tucson jest najlepiej sprzedającym się autem Hyundaia w Polsce i w Europie.

W nowym modelu Hyundai Tucson pojawiły się stylistyczne zmiany wybranych elementów nadwozia, zmieniono gamę jednostek napędowych i rozbudowano wyposażenie z zakresu komfortu i bezpieczeństwa. Nowoczesną sylwetkę Tucsona podkreśla m. in. kaskadowy grill oraz nowa architektura reflektorów LED. W samochodzie zmieniono również układ tylnych świateł, tylny zderzak i układ wydechowy. Nowy Tucson może być wyposażony m.in. w: system nagłośnienia premium firmy Krell, łączność Bluetooth oraz nawigację z ośmiocalowym dotykowym ekranem, kamerą cofania oraz programem aktualizacji MapCare. Zaawansowane funkcje aktywnego bezpieczeństwa i wspomagania jazdy SmartSense są zgodne z najwyższymi europejskimi standardami bezpieczeństwa. Gama jednostek napędowych nowego Tucsona składa się z dwóch silników benzynowych oraz dwóch silników Diesla (również z wersji mild-hybrid), które zostały udoskonalone i unowocześnione w zakresie emisji CO2.

Nowy Hyundai Tucson jest już dostępny w sprzedaży w salonach Autoryzowanych Dealerów Hyundai w całej Polsce.

Biznes

Toyota po raz 15. najcenniejszą marką motoryzacyjną w rankingu Interbrand

Toyota zajmuje pierwsze miejsce w rankingu najbardziej wartościowych marek motoryzacyjnych według Interbrand. W rankingu Best Global Brands 2018 firma zajęła 7. miejsce, zyskując w tym zestawieniu w ciągu roku 6%. Wartości marki Toyota wzrosła do 53,4 mld dolarów.

Paweł Bartocha

Opublikowano

w dniu

Źródło inf./ fot.: Toyota

W ocenie marki eksperci Interbrand podkreślili zróżnicowaną gamę modelową Toyoty, jej globalny zasięg oraz skoncentrowanie na samochodach zelektryfikowanych, które Toyota rozwija zgodnie z wizją społeczeństwa niskoemisyjnego. Zdaniem Interbrand marka Toyoty odpowiada na potrzeby i upodobania swoich klientów, jej renoma jest oparta na autentycznych wartościach – ugruntowanych i znajdujących odzwierciedlenie w jej polityce i produktach, oraz spełnia bardzo wysokie oczekiwania swoich klientów. Jest przy tym pozytywnie postrzegana zarówno przez swoich klientów, jak i opinię publiczną.

„Jakość aut Toyoty to efekt bardzo wytężonej, wieloletniej pracy ponad 1000 inżynierów rozlokowanych w centrach jakości marki. Elementy o niewystarczającej jakości technicznej staramy się usuwać nie tylko na etapie produkcji, ale także w już używanych samochodach. Stąd bierze się w naszej marce tak znaczna liczba akcji serwisowych wyprzedzająca wystąpienie ewentualnych problemów technicznych. To zapobieganie wynikające z troski o naszych Klientów połączone z pilnowaniem standardów jakości w salonach i serwisach Toyoty procentuje później wysokimi miejscami w rankingach jakości i wartości. Ale zdajemy sobie sprawę, że tak wysoką pozycję można bardzo łatwo stracić. Dlatego m.in. rodzima Akademia Toyoty, kształcąca kadry sprzedażowe oraz techniczne dla polskiej Toyoty, szkoli w roku około 2500 osób, wydając 500 certyfikatów” – powiedział Robert Mularczyk, PR Senior Manager Toyota Motor Poland.

Już kolejny rok z rzędu Toyota należy do pierwszej dziesiątki najcenniejszych marek na świecie, sytuując się w gronie technologicznych potentatów obok Apple, Google, Amazona, Microsoftu czy Samsunga. Wartość marki największego producenta zelektryfikowanych samochodów przewyższa takie marki jak Facebook, Intel czy IBM. Dominującą pozycję Toyoty w branży motoryzacyjnej potwierdzają także inne rankingi wartości marek.

 

 

Kontynuuj czytanie

Biznes

Volkswagen Group Polska umacnia się na pozycji lidera sprzedaży nowych samochodów w Polsce

Po wrześniowych wynikach rejestracji samochodów Volkswagen Group Polska utrzymuje pozycję lidera rynku samochodów nowych w Polsce. W ciągu dziewięciu miesięcy tego roku VGP odnotowała wzrost udziału w rynku do 29 procent

Paweł Bartocha

Opublikowano

w dniu

Źródło inf./ fot.: Volkswagen

 Jest to wzrost o 1,3 procenta w stosunku do wyniku w analogicznym okresie ubiegłego roku. Wrześniowe wyniki rejestracji nowych samochodów w Polsce potwierdziły przewidywania ekspertów. Znaczący spadek całej branży w tym miesiącu jest związany z wejściem w życie nowej procedury homologacji WLTP.

Mimo zmniejszonych dostaw do klientów we wrześniu, Grupa może uznać pierwsze dziewięć miesięcy 2018 roku za udane. W tym okresie zarejestrowano 117.201 samochodów marek koncernu Volkswagen w Polsce (wzrost o 18,7 procenta). Również udział w rynku pozostaje na satysfakcjonującym poziomie, wynoszącym 29 procent (wzrost o 1,3 procenta rok do roku). 

„Wprowadzenie nowej normy homologacji samochodów WLTP wpłynęło na sprzedaż samochodów wszystkich producentów praktycznie w całej Europie” – tłumaczy Dr Wolf-Stefan Specht, Prezes Zarządu Volkswagen Group Polska. „Nadchodzące miesiące będą okresem ciężkiej pracy dla nas. Mimo to wierzę, że ten rok zakończymy kolejnym sukcesem i rekordową liczbą dostaw w Polsce”. 

Jak cała branża w Europie, Volkswagen Group Polska odczuwa wprowadzenie nowej procedury homologacji samochodów WLTP. Po bardzo dobrych wynikach w lipcu i w sierpniu spółka odnotowała spowolnienie we wrześniu. We wspomnianym miesiącu zarejestrowano 6.940 samochodów osobowych pochodzących od importera. To o 3.326 samochodów mniej niż we wrześniu 2017 roku (spadek o 32,4 procenta). 

Spadek liczby rejestracji odnotowały wszystkie marki osobowe wchodzące w skład Volkswagen Group Polska. 11-procentowym wzrostem może za to pochwalić się Volkswagen Samochody Użytkowe. 

Z 29-cio procentowym udziałem w rynku Volkswagen Group Polska pozostaje niekwestionowanym liderem rynku nowych samochodów w Polsce. Niemal co trzecie auto opuszczające polskie salony należy do jednej z marek wchodzących w skład koncernu Volkswagen. 

 

Kontynuuj czytanie

Biznes

Volkswagen i Microsoft zawierają strategiczne partnerstwo

Volkswagen i Microsoft zawierają partnerstwo strategiczne w celu wspólnej budowy Volkswagen Automotive Cloud. Ta wielka przemysłowa chmura danych będzie służyć do obsługi wszystkich przyszłych pojazdów oraz usług cyfrowych Volkswagena.

Paweł Bartocha

Opublikowano

w dniu

Źródło inf./ fot.: Volkswagen

Rada Nadzorcza Volkswagen AG zezwoliła na zawarcie odpowiedniego porozumienia między Volkswagenem a Microsoftem 28. września 2018 roku. Umożliwi ono Volkswagenowi szybką kontynuację przemian w dziedzinie cyfryzacji. Podejmując współpracę strategiczną z firmą Microsoft Volkswagen stawia decydujący krok w transformacji w przedsiębiorstwo usług z dziedziny mobilności, dysponujące flotą pojazdów komunikujących się z otoczeniem i działających w cyfrowym ekosystemie „Volkswagen We”.

„Strategiczne partnerstwo z firmą Microsoft ogromnie przyspieszy zmiany jakie wprowadzamy w dziedzinie cyfryzacji” – powiedział dr Herbert Diess, Prezes Zarządu Volkswagen AG. „Volkswagen – jeden z największych producentów samochodów na świecie – i Microsoft z jego niepodważalnymi kompetencjami w zakresie technologii doskonale do siebie pasują. Wspólnie będziemy grać główną rolę w kształtowaniu przyszłych rozwiązań z dziedziny mobilności”.

Dyrektor Microsoft Satya Nadella stwierdził: „Volkswagen stawia na technologie cyfrowe, żeby zmienić swój własny biznes i dostarczać klientom innowacyjne usługi oraz pojazdy komunikujące się z otoczeniem. Wiodące światowe firmy wybierają Microsoft, jesteśmy zachwyceni, że Volkswagen zdecydował się na naszą firmę. Wspólnie damy ludziom na całym świecie możliwość całkowicie nowego doświadczania mobilności”. 

Usługi dostępne w aucie oraz platforma na bazie technologii MicrosoftOd 2020 roku na rynku każdego roku będzie pojawiać się ponad 5 milionów nowych samochodów marki Volkswagen komunikujących się w ramach sieci, a przez to będących elementem tzw. „Internet of Things” (IoT) w chmurze danych. Głęboka współpraca między obydwoma przedsiębiorstwami daje możliwość połączenia globalnej wiedzy Microsoftu w dziedzinie technologii danych gromadzonych w chmurze z doświadczeniem Volkswagena jako producenta samochodów. 

Partnerzy stworzą wspólnie podstawę technologiczną dla Automotive Cloud. W przyszłości wszelkie usługi dostępne w samochodach marki Volkswagen oraz cała bazująca na chmurze cyfrowa architektura One Digital Platform (ODP) koncernu będą tworzone na platformie Azure firmy Microsoft, wykorzystywane będą również usługi związane z tą platformą, jak Azure IoT Edge. 

Dzięki Volkswagen Automotive Cloud marka Volkswagen jeszcze mocniej zintegruje pojazd z platformą bazującą na danych w chmurze oraz z usługami dla klientów wszystkich marek, które współdziałają np. w ramach ekosystemu „Volkswagen We”. 

Tworząc Volkswagen Automotive Cloud marka Volkswagen będzie mogła w przyszłości rozszerzyć zakres cyfrowych usług na wszystkie swoje samochody. Ponadto będzie mogła opracować i szybko wdrożyć nowe usługi i rozwiązania służące klientom korzystającym z samochodów, rozwiązania z dziedziny telematyki oraz zapewniające szybką wymianę informacji pomiędzy pojazdem a chmurą danych. 

Utworzenie nowego centrum rozwoju 

W ramach partnerstwa Volkswagen utworzy nowe centrum rozwoju na potrzeby Automotive Cloud w Ameryce Północnej, niedaleko siedziby firmy Microsoft. Microsoft będzie mocno wspierał tworzenie tego centrum, między innymi poprzez rekrutację nowych pracowników oraz zarządzanie projektem. W niedalekiej przyszłości w centrum znajdzie prace około 300 specjalistów z dziedziny IT. 

Ponadto Microsoft udostępni zespołowi Volkswagena swoją wiedzę z zakresu technologii danych w chmurze. Specjaliści IT Volkswagena będą mogli skorzystać z kultury pracy zespołowej rozwiniętej przez Microsoft i przenieść te doświadczenia do systemu organizacyjnego w Volkswagenie. 

Rozwój największego cyfrowego ekosystemu w branży samochodowej 

Rozwiązania, które powstaną w wyniku partnerstwa strategicznego znajdą w przyszłości zastosowanie także w innych markach koncernu i we wszystkich regionach świata. Volkswagen Automotive Cloud stanie się bazą usług cyfrowych oferowanych przez marki koncernu. 

Dotyczy to także przyszłych modeli elektrycznych Volkswagena z rodziny I.D., a także aut z napędem konwencjonalnym. Samochody Volkswagena staną się w ten sposób w przyszłości mobilnymi centrami „Internetu rzeczy”, powiązanymi ze sobą za pośrednictwem platformy Microsoft Azure.

Kontynuuj czytanie

Biznes

2-milionowa hybryda Toyoty sprzedana w Polsce

Toyota dostarczyła europejskim kierowcom już dwa miliony aut hybrydowych. Jubileuszowy samochód to Toyota C-HR Hybrid, która wyjechała z salonu Toyota Radość w Warszawie.

Paweł Bartocha

Opublikowano

w dniu

Źródło inf./ fot.: Toyota

 

  • Już dwa miliony hybryd Toyoty opuściło europejskie salony marki;
  • Jubileuszowy, dwumilionowy samochód to Toyota C-HR Hybrid, sprzedana w Polsce;
  • Samochód odebrała klientka marki w warszawskim salonie Toyota Radość;
  • Popularność hybryd w Europie stale rośnie – obecnie stanowią one 47% całkowitej sprzedaży marki;
  • W Polsce hybrydy to 23% wszystkich nowych Toyot.

Dwumilionowa europejska hybryda kupiona w Polsce

Pani Magdalena Sobolewska-Bereza z Warszawy jest nową właścicielką Toyoty C-HR Hybrid – dwumilionowego auta hybrydowego Toyoty w Europie. Samochód dostarczył autoryzowany dealer Toyota Radość. Jubileuszowa hybryda to wyróżniający się nowoczesnym designem crossover z dwukolorowym nadwoziem w najbogatszej wersji Selection. Pani Magdalena odebrała go razem z upominkową kartą paliwową na rok.

„Wcześniej jeździłam tradycyjnym autem innej marki, ale Toyota C-HR jest unikalna i wyjątkowa. Ma ponadto wiele zalet, takich jak niskoemisyjność i ciekawy design. Jest też bardzo wygodna dla kierowcy. Wśród wielu atutów tego auta doceniam wygodny bagażnik, w którym mogę bez problemu wozić moje psy. Uważam, że hybryda jest przyszłością motoryzacji, szczególnie w mieście. Ma niewielkie zużycie paliwa, więc jest ekonomiczna. Jest też niskoemisyjna, a ponieważ jestem biologiem i myślę o zachowaniu bioróżnorodności dla przyszłych pokoleń, uważam, że jest to bardzo dobry wybór” – stwierdziła pani Magdalena, właścicielka dwumilionowej hybrydy Toyoty w Europie.

Doktor Magdalena Sobolewska-Bereza jest wykładowcą i dyrektorem administracyjnym na Wydziale Biologii Uniwersytetu Warszawskiego. Jest także przedsiębiorcą, właścicielką firmy organizującej szkolenia, wykłady i warsztaty. Zajmuje się również fotografią oraz pisze książki i artykuły do prasy branżowej. Pasjonuje się bioróżnorodnością, szczególnie zachowaniem zróżnicowania biologicznego w miastach, przekazywaniem wiedzy o przyrodzie osobom w każdym wieku oraz zwierzętami. Jest właścicielką dwóch psów, które podróżują razem z nią nową Toyotą C-HR.

„Jest mi niezmiernie miło, że to w Polsce, w salonie Toyota Radość została zakupiona dwumilionowa Toyota hybrydowa. Szczęśliwym nabywcą tego samochodu jest pani Magdalena, dla której ekologia jest szczególnie ważna. Samochód hybrydowy zaproponował pani Magdzie nasz najmłodszy doradca – energiczny młody człowiek, który ma głęboką świadomość potencjału napędu hybrydowego Toyoty” – dodała Maja Kleszczewska, prezes salonu Toyota Radość.

Samochody przyszłości już teraz

Od czasu wprowadzenia na rynek Toyoty Prius w 1997 roku japoński producent sprzedał na całym świecie ponad 12 mln hybryd. To pozwoliło ograniczyć emisję CO2 o ponad 93 mln ton.

Zainteresowanie technologią hybrydową wśród europejskich kierowców systematycznie rośnie. W 2011 roku hybrydy stanowiły w Europie 10% całkowitej sprzedaży samochodów Toyoty. W 2018 roku ich udział wzrósł do 47%. Gama hybryd Toyoty i Lexusa obejmuje obecnie 17 modeli należących do niemal wszystkich segmentów – od miejskiego Yarisa Hybrid po flagowe sportowe coupe Lexus LC 500h. W tym roku ich liczba przekroczy prawdopodobnie 500 000 aut.

„Cieszymy się, że na świecie jest już 12 milionów samochodów hybrydowych Toyoty. Ale jeszcze bardziej nas cieszy, że w Europie udało nam się sprzedać dwa miliony hybryd. Bardzo jesteśmy dumni także z tego, że dostarczyliśmy kierowcom ponad 40 tysięcy samochodów hybrydowych tylko i wyłącznie w Polsce. Klienci w Polsce doceniają samochody hybrydowe, bo są ekonomiczne, ekologiczne i superniezawodne” – podkreśla Witold Nowicki, dyrektor handlowy i członek zarządu Toyota Motor Poland oraz wiceprezes Toyota Central Europe.

Hybrydy kołem zamachowym elektromobilności w Polsce

Toyota jest głównym promotorem elektromobilności w Polsce. Producent ten odpowiada za ponad 90% sprzedaży hybryd na tym rynku. Dzięki pokonywaniu przynajmniej połowy dystansu w mieście z wykorzystaniem wyłącznie silnika elektrycznego hybrydy Toyoty stają się autami półelektrycznymi. Udowodniły to badania niezależnych ośrodków akademickich – Politechniki Krakowskiej i Uniwersytetu Rzymskiego. Częste wykorzystanie silnika elektrycznego przekłada się na znaczący spadek emisji spalin, czyniąc z hybryd idealny etap przejściowy na drodze do zero-emisyjności.

Tabla 1 2 milionowa hybryda Toyoty sprzedana w Polsce

Tabela 2 2 milionowa hybryda Toyoty sprzedana w Polsce

Kontynuuj czytanie
Reklama

Facebook

Reklama
Reklama

Popularne