Hyundai ruszył z kampanią reklamową Nowego Tucsona pod hasłem „Sukces należy do ambitnych” - motohigh.pl
Nasze social media

Biznes

Hyundai ruszył z kampanią reklamową Nowego Tucsona pod hasłem „Sukces należy do ambitnych”

Hyundai Motor Poland rozpoczął kampanię reklamową Nowego Hyundaia Tucson pod hasłem “Sukces należy do ambitnych.” Hasło reklamowe kampanii nawiązuje do cech wytrwałości i pracowitości wspólnych dla marki Hyundai i jej Klientów, którym nie jest obca ambicja i dyscyplina, jako środki do osiągnięcia celów i marzeń.

Opublikowano

w dniu

źródło inf./fot.: Hyundai

To właśnie dzięki tym cechom zaszli w życiu tak daleko. Motywem przewodnim kampanii jest historia trzydziestolatka, zaangażowanego w życie rodzinne i zawodowe, któremu podczas wykonywania codziennych obowiązków towarzyszy Hyundai Tucson. To, co może wydawać się zrządzeniem losu lub szczęściem, okazuje się wynikiem poświęcenia i ciężkiej pracy. Zasada jest prosta – im więcej dajesz z siebie, tym więcej osiągasz. Sukces nie jest dziełem przypadku. Kampania reklamowa emitowana będzie w telewizji oraz w Internecie. Za koncept kreatywny odpowiada INNOCEAN Worldwide Europe, agencja marketingowa, wchodząca w skład Hyundai Motor Group.

Marka Hyundai, podobnie jak jej Klienci, cały czas wytrwale dąży do osiągnięcia ambitnych celów. Dzięki temu w ciągu 50 lat zrobiła tak wielki postęp. Dzisiaj Hyundai to jedna z największych firm motoryzacyjnych, którą pokochali konsumenci na całym świecie” – powiedział Andreas-Christoph Hofmann, Wiceprezes ds. Marketingu i Produktu w Hyundai Motor Europe.

Model Tucson to jeden z ważniejszych modeli w portfolio marki Hyundai. Od momentu swojej premiery w 2015 roku, Tucson jest najlepiej sprzedającym się autem Hyundaia w Polsce i w Europie.

W nowym modelu Hyundai Tucson pojawiły się stylistyczne zmiany wybranych elementów nadwozia, zmieniono gamę jednostek napędowych i rozbudowano wyposażenie z zakresu komfortu i bezpieczeństwa. Nowoczesną sylwetkę Tucsona podkreśla m. in. kaskadowy grill oraz nowa architektura reflektorów LED. W samochodzie zmieniono również układ tylnych świateł, tylny zderzak i układ wydechowy. Nowy Tucson może być wyposażony m.in. w: system nagłośnienia premium firmy Krell, łączność Bluetooth oraz nawigację z ośmiocalowym dotykowym ekranem, kamerą cofania oraz programem aktualizacji MapCare. Zaawansowane funkcje aktywnego bezpieczeństwa i wspomagania jazdy SmartSense są zgodne z najwyższymi europejskimi standardami bezpieczeństwa. Gama jednostek napędowych nowego Tucsona składa się z dwóch silników benzynowych oraz dwóch silników Diesla (również z wersji mild-hybrid), które zostały udoskonalone i unowocześnione w zakresie emisji CO2.

Nowy Hyundai Tucson jest już dostępny w sprzedaży w salonach Autoryzowanych Dealerów Hyundai w całej Polsce.

Biznes

ChargeNow startuje w Polsce

ChargeNow to największa na świecie publiczna sieć ładowania pojazdów elektrycznych. Od teraz użytkownicy zelektryfikowanych samochodów BMW i MINI w Polsce mogą korzystać z wielu stacji za pośrednictwem jednej usługi. Do końca tego roku sieć obejmie ponad 110 punktów ładowania w kraju.

Opublikowano

w dniu

źródło inf./fot.: BMW

Od grudnia 2018 r. polscy właściciele samochodów elektrycznych oraz hybryd typu plug-in marek BMW oraz MINI mogą korzystać z ChargeNow. To usługa, która integruje ponad 90 tysięcy stacji ładowania w Europie. W Polsce do końca tego roku obejmie ponad 110 punktów. Pierwszym lokalnym operatorem, który dołączył do ChargeNow jest Greenway Polska. Firma dysponuje największą siecią ładowania ze znacznym udziałem szybkich ładowarek DC o mocy 50 kW+ zlokalizowanych na głównych korytarzach drogowych.

ChargeNow umożliwia korzystanie ze wszystkich partnerskich punktów ładowania w Polsce i Europie. Dostępne stacje wyświetlane są bezpośrednio w zintegrowanej nawigacji pojazdu lub za pośrednictwem aplikacji ChargeNow, BMW Connected lub MINI Connected. Dzięki temu zlokalizowanie najbliższej publicznej stacji ładowania jest łatwe i szybkie. Dodatkowo użytkownicy ChargeNow mają możliwość filtrowania wyników wyszukiwania, by znaleźć punkty spełniające dodatkowe wymagania, takie jak szybkość ładowania czy odpowiedni typ gniazdka.

Karta ChargeNow umożliwia korzystanie z ładowarek, bezgotówkową płatność oraz dostęp do szczegółowego miesięcznego zestawienia kosztów. Usługa dostępna jest dla wszystkich właścicieli samochodów BMW i, BMW iPerformance oraz MINI Electric.

Kontynuuj czytanie

Biznes

Tytuł: Lider Elektromobilności 2018 dla Nissana

Działania firmy w zakresie promocji czystej motoryzacji zostały docenione na szczycie klimatycznym COP24 w Katowicach, gdzie Nissanowi przyznano zaszczytny tytuł „Lidera Elektromobilności” 2018.

Paweł Bartocha

Opublikowano

w dniu

Źródło inf./ fot.: Nissan

Elektromobilność to przyszłość motoryzacji. Przyszłość, która swój początek miała już niemal 10 lat temu, gdy Nissan – prekursor w segmencie aut elektrycznych dla masowego odbiorcy – wprowadził na rynek model LEAF. Od tamtej pory japoński producent angażuje się w wiele działań promujących elektromobilność, która stała się znakiem rozpoznawczym marki.

Grono laureatów „Lidera Elektromobilności 2018” zostało wyłonione przez Polskie Stowarzyszenie Paliw Alternatywnych i firmę doradczą PwC. Podstawą było badanie rynku e‑mobility w Polsce, w którym wzięło udział 116 firm i instytucji. Nagrodzono sześć z nich. W uzasadnieniu decyzji o przyznaniu tytułu Nissanowi czytamy: za systematyczne działania na rzecz budowy rynku elektromobilności w Polsce, wyniki sprzedaży, technologię przyjazną użytkownikom i konsekwentną promocję inteligentnej mobilności. Statuetkę „Lidera Elektromobilności” odebrał w polskim pawilonie COP24 Paweł Powalski, dyrektor komunikacji Nissan Sales CEE.

„W ciągu ostatnich kilku lat możemy zaobserwować znaczący rozwój elektromobilności, także w Polsce, czego potwierdzeniem jest dynamiczny wzrost zainteresowania samochodami elektrycznymi oraz coraz gęstsza mapa punktów szybkiego i półszybkiego ładowania. A przecież auta zeroemisyjne to dziś dużo więcej, niż sam pojazd. Nasza firma wprowadziła szereg rozwiązań, które składają się na elektryczny ekosystem Nissana, a które już w przyszłym roku będą także dostępne w naszym kraju. Doskonałym tego przykładem jest system Vehicle-to-Grid, który umożliwia np. zasilenie domu lub biura za pośrednictwem energii zmagazynowanej w akumulatorach Nissana LEAF. Wpływa to bezpośrednio na optymalizację wykorzystania energii w gospodarstwie domowym, a co za tym idzie tworzy realną perspektywę obniżenia rachunków. Cieszymy się, że nasze działania są doceniane i nagradzane w tak prestiżowym rankingu” – powiedział Paweł Powalski.

„Polska ma ogromny potencjał w zakresie elektromobilności, ale trzeba jasno powiedzieć, że jesteśmy na początku tej drogi. Badanie „Lider Elektromobilności 2018” ma uhonorować przedsiębiorstwa, które przecierają szlaki, firmy najbardziej zaangażowane w rozwój zrównoważonego transportu, dzięki którym będzie wzrastać innowacyjność i konkurencyjność polskiej gospodarki na świecie” – powiedział podczas wydarzenia Maciej Mazur, Dyrektor Zarządzający Polskiego Stowarzyszenia Paliw Alternatywnych, współorganizatora badania, które objęte zostało patronatem honorowym Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju oraz Ministerstwa Energii.

W Polsce samochody zeroemisyjne stają się powoli elementem motoryzacyjnego krajobrazu. Do końca listopada 2018 roku sprzedaż Nissana LEAF drugiej generacji stanowiła 40 proc. sprzedaży w segmencie aut stuprocentowo elektrycznych w Polsce. Nabywcy nowego LEAF-a doceniają jego wydłużony zasięg (blisko 400 kilometrów w cyklu miejskim na jednym ładowaniu), komfort i ciszę podróżowania oraz dynamikę jazdy.

Nissan, jako światowy lider w obszarze elektromobilności, koncentruje się nie tylko na działaniach sprzedażowych, ale stara się również odkłamywać mity na temat „elektryków” poprzez działania edukacyjne i projekty specjalne. Przykładem może być zakończona w październiku br. wyprawa podróżnika Marka Kamińskiego, No Trace Expedition, który przejechał z Polski do Japonii i z powrotem za kierownicą w 100% elektrycznego nowego Nissana LEAF.

Kontynuuj czytanie

Biznes

Inżynierowie Seata na Kole Podbiegunowym

Każdego roku 150 techników i inżynierów Seata udaje się do szwedzkiej Laponii. Wszystko po to, by wykonać około 60 testów i pokonać 30 000 km oraz sprawdzić, jak w warunkach ekstremalnego zimna sprawdzają się samochody hiszpańskiej marki.

Opublikowano

w dniu

Każdy poranek na Kole Podbiegunowym dla inżynierów Seata rozpoczyna się od sprawdzenia pogody. Za każdym razem towarzyszy temu oczekiwanie i nadzieja, że dzień będzie słoneczny. Pozwala to utrzymać ekipie dobre nastroje pomimo temperatury spadającej nawet do 25 stopni poniżej zera. Co roku nawet 90 samochodów sprawdzanych jest w ekstremalnych warunkach, aby zagwarantować Klientom, że wszystkie systemy działają poprawnie.

Miejsce, które na dziesięć tygodni w roku staje się biurem dla zespołu 16 inżynierów i eksperymentatorów to jezioro o długości sześciu kilometrów. Pokrywa je 60-centrymetrowa warstwa lodu, dzięki czemu miejsce to gwarantuje idealne warunki do ekstremalnej jazdy.

Samochody Seata poddawane są 60 różnym testom. Pierwszy z nich polega na stopniowym wyłączaniu systemu kontroli stabilności ESC. Pozwala to sprawdzić, czy w momencie, gdy samochód zboczy z toru jazdy, system ustabilizuje koła.

Hamulce w modelach SEAT-a sprawdzane są na 200-metrowym torze, który w połowie pokrywa asfalt a w połowie lód. Umożliwia to testowanie aut zarówno w warunkach wysokiej, jak i niskiej przyczepności kół oraz zachowania w krytycznej sytuacji drogowej. Testerzy przemierzają trasę tam i z powrotem, hamując na obydwu powierzchniach. W ten sposób udoskonala się system ABS, który na co dzień pozwala kierowcy kontrolować stabilność samochodu.

Po zakończeniu każdego dnia zaawansowane systemy technologiczne, które są coraz potężniejsze i szybsze, analizują dane, które uzyskaliśmy w trakcie testów. Wyniki pozwalają wprowadzać nam poprawki i udoskonalać poszczególne systemy – mówi Gimenez Gonzalo, Kierownik ds. Hamulców i Aktywnych Systemów Bezpieczeństwa Seata.

Testy Seata przeprowadzane są na całym świecie. Proces ten rozpoczyna się latem, kiedy inżynierowie z Centrum Technicznego podróżują na pustynie i spędzają tam ponad trzy tygodnie. Przez 365 dni pracownicy Seata przemierzają wszystkie pięć kontynentów, sprawdzając prototypy w różnych warunkach pogodowych i na wszystkich rodzajach nawierzchni. W rezultacie kierowcy mogą mieć pewność, że będą bezpiecznie jeździć po każdej drodze i we wszystkich sytuacjach. Gonzalo przyznaje, że do pracy w tak wymagających warunkach konieczna jest pasja do samochodów, elastyczność i dobre nastawienie wobec częstych podróży oraz umiejętność dostosowania się do każdej sytuacji.

Kontynuuj czytanie

Biznes

Lexus wkracza do Argentyny

Lexus otworzył swój pierwszy salon sprzedaży w Argentynie. Nowe przedstawicielstwo nosi nazwę Takumi i mieści się przy Avenida Libertador, jednej z najbardziej ekskluzywnych ulic w Buenos Aires w prestiżowej dzielnicy Recoleta.

Opublikowano

w dniu

źródło inf./fot.: Lexus

Centrum sprzedaży o powierzchni 2400 m2 to największy salon Lexusa w Ameryce Łacińskiej.

Nazwa Takumi odnosi się do mistrzów rzemiosła Lexusa, którzy przynajmniej od 25 lat doskonalą swoje umiejętności. To za ich sprawą Lexus wyróżnia się na rynku pod względem jakości.

Gama modeli Lexusa w Argentynie jest skoncentrowana na technologii hybrydowej. Marka rozpoczyna działalność w Argentynie z gamą trzech modeli w prestiżowych wersjach wyposażenia Luxury, Executive i F SPORT. Są to hybrydowa limuzyna LS, średniej wielkości sedan GS oraz crossover NX.

Sedany:

  • GS 350 F SPORT (benzynowy)
  • GS 450h Luxury (hybrydowy)
  • GS 450h F SPORT (hybrydowy)
  • LS 500h Executive (hybrydowy)
  • LS 500h F SPORT (hybrydowy)

Crossovery:

  • NX 300h Luxury (hybrydowy)
  • NX 300 F SPORT (benzynowy)

Otwarcie nowego salonu w Argentynie zwiększyło do 92 liczbę krajów, w których obecny jest Lexus. W tej liczbie mieści się 9 państw Ameryki Łacińskiej.

Kontynuuj czytanie
Reklama

Facebook

Reklama
Reklama

Popularne