Rozszerzenie programów obsługi posprzedażnej Nissana dla pojazdów po gwarancji - motohigh.pl
Nasze social media

Biznes

Rozszerzenie programów obsługi posprzedażnej Nissana dla pojazdów po gwarancji

Nissan rozszerzył asortyment w dwóch programach serwisowania samochodów po okresie gwarancji, wprowadzając setki nowych części zamiennych z myślą o zapewnieniu klientom jeszcze lepszej obsługi.

Opublikowano

w dniu

źródło inf./fot.: Nissan

Właściciele takich pojazdów mogą teraz korzystać z najszerszej oferty standardowych i regenerowanych („reman”) części wykorzystywanych w przeglądach i naprawach.

W ramach dwóch programów — Nissan Reman i Nissan Value Advantage — kierowcy pojazdów po gwarancji mają dostęp do podzespołów wysokiej jakości przy obniżonych kosztach serwisowania i przeglądów.

Korzyści dla klientów to wyższy poziom serwisu oraz dostęp do sieci placówek obsługi posprzedażnej Nissana. Dzięki temu więcej klientów nadal chętnie korzysta z markowej sieci przy obniżonych kosztach posiadania pojazdu.

Katalog części regenerowanych Nissan Reman zwiększył się z 380 pozycji w sierpniu 2017 r. do ponad 1000 obecnie. Obejmuje on części do wielu modeli samochodów osobowych po gwarancji, w tym crossoverów Juke, Qashqai i X-Trail, poprzednich generacji modelu Micra oraz wybranych lekkich pojazdów użytkowych.

Nissan Reman to wysokiej jakości części regenerowane, oferowane w cenach niższych średnio o 30% w porównaniu z częściami przeznaczonymi do montażu fabrycznego (OE). Podzespoły te spełniają rygorystyczne normy jakości Nissana — są to oryginalne części Nissana, które zostały wymontowane z pojazdów, sprawdzone i zregenerowane w sposób zapewniający ich pełną funkcjonalność.

Taka forma recyklingu pozwala ograniczyć emisję CO2 związaną z procesami produkcyjnymi w zakładach Nissana oraz wykorzystać już wyprodukowane podzespoły do utrzymania sprawności i niezawodności pojazdów.

Wszystkie regenerowane części Nissana są objęte taką samą gwarancją, jak oryginalne nowe części Nissana, bez limitu przebiegu. Regeneracja pochłania jednak mniej energii i około 75% mniej surowca w porównaniu z produkcją nowych części.

Dla klientów przygotowano także jeszcze obszerniejszy katalog części Nissan Value Advantage. Liczba dostępnych pozycji podwoiła się z niespełna 150 w styczniu 2017 r. do ponad 350 dzisiaj. Planuje się jej dalsze zwiększenie, do 500 pozycji do kwietnia 2019 r.

Program koncentruje się na najpopularniejszych modelach Nissana — Juke, Qashqai, X‑Trail, Micra i LEAF — i obejmuje wiele elementów wykorzystywanych przy rutynowych przeglądach, w tym filtry, wycieraczki, klocki hamulcowe i sprzęgła. Części Nissan Value Advantage są średnio o 20% tańsze od części przeznaczonych do montażu fabrycznego.

Klienci decydujący się na zakup części Nissan Value Advantage korzystają również z programu Obietnica Nissana. Obejmuje ona bezpłatną kontrolę stanu pojazdu, samochód zastępczy, bezterminową pomoc drogową Nissan Assistance oraz taką samą gwarancję, jak w przypadku nowych części Nissana. Wszystkie części są montowane przez wykwalifikowanych mechaników, co zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa i jakości.

Jean-Christophe Mercier, wiceprezes ds. obsługi posprzedażnej w Nissan Europe, powiedział: „Większość kierowców jest skłonna nadal korzystać z certyfikowanej sieci dealerskiej, a te programy stanowią argument, który skutecznie ich do tego przekonuje”.

Rozszerzając dwa wysoce konkurencyjne programy, realizujemy nasze zobowiązanie do zapewnienia wyjątkowych standardów obsługi oraz opcji serwisowania pojazdów wszystkim właścicielom samochodów marki Nissan” — dodał Mercier.