Nasze profile w mediach społecznościowych

Samochody

Polskie premiery nowych modeli Škody na Poznań Motor Show 2019

Podczas Poznań Motor Show Škoda po raz pierwszy w Polsce zaprezentuje nowy, kompaktowy model Scala oraz najmniejszego członka rodziny SUV-ów marki, model Kamiq. Z kolei modele koncepcyjne Vision X i Vision E pozwolą na wgląd w elektromobilną przyszłość marki.

Opublikowano

w dniu

Fot. Škoda | Informacja prasowa

• 28-31 marca na Motor Show w Poznaniu odbędzie się polska premiera nowej Škody Scala oraz Škody Kamiq
• Podczas targów zaprezentowane zostaną modele koncepcyjne: Vision X i Vision E
• Na stoisku nie zabraknie bestsellerowych modeli: Škody Fabia i Škody Octavia RS oraz SUV-ów – Kodiaq w wersjach: RS, Sportline, L&K i Karoq Sportline oraz Scout
• Z okazji 15-lecia projektu Škoda Auto Safety w strefie zewnętrznej na Placu Marka przewidziano innowacyjne atrakcje dla odwiedzających
• 28 marca o godzinie 10:00 w hali 3A odbędzie się konferencja prasowa Škody

Na stoisku dostępne będą bestsellery oraz cieszące się popularnością SUV-y Kodiaq i Karoq. W związku z tegorocznymi obchodami 15-lecia projektu Škoda Auto Safety dla odwiedzających gości, przewidziano dodatkowe atrakcje w strefie zewnętrznej. Ponadto 28 marca o godzinie 10:00 w hali 3A odbędzie się konferencja prasowa marki.

Po raz pierwszy w Polsce, na Motor Show w Poznaniu, fani motoryzacji będą mogli na żywo zobaczyć nową Škodę SCALA, której światowa premiera odbyła się 6 grudnia w Tel Awiwie. Kompaktowe auto zostało zaprojektowane zgodnie z nowym językiem designu Škody oraz wyposażone w najnowsze innowacje z zakresu bezpieczeństwa i komfortu. Scala otwiera nowy rozdział dla samochodów z segmentu A dostępnych w ofercie marki. To jednak nie jedyna polska premiera: fani motoryzacji na targach w Poznaniu będą mogli zobaczyć także prezentowany po raz pierwszy w Genewie model Kamiq.

Podczas poznańskich targów motoryzacyjnych zaprezentowany zostanie również model koncepcyjny VISION X, miejski crossover hybrydowy, który zadebiutował w 2018 roku w Genewie. Drugim autem zapowiadającym elektromobilną przyszłość marki będzie VISION E, samochód który rok temu wzbudził wielkie emocje wśród odwiedzających ekspozycję Škody w Poznaniu. Ten pięciodrzwiowy SUV coupe jest pierwszym w pełni elektrycznym pojazdem koncepcyjnym w historii marki. Prezentacja modeli potwierdza konsekwentnie realizowaną strategię, zgodnie z którą do 2025 roku oprócz aut elektrycznych Škoda będzie oferować także samochody hybrydowe typu plug-in.

Na stoisku nie zabraknie bestsellerowych aut Škody: nowej Škody Fabia w usportowionej wersji Monte Carlo oraz Škody Octavia RS. Motor Show to także okazja, aby z bliska przyjrzeć się efektom udanej ofensywy marki w segmencie SUV-ów. Model Kodiaq pojawi się w Poznaniu w kilku wariantach: z emblematem RS, w wersji Sportline oraz w ekskluzywnym wydaniu, Laurin & Klement. Natomiast kompaktowy SUV Karoq zostanie pokazany w dwóch wersjach: Sportline oraz Scout.

15-lecie projektu Škoda Aauto Safety

Z okazji 15-lecia projektu Škoda Auto Safety, przygotowano dodatkowe atrakcje w strefie zewnętrznej, które pozwolą gościom Targów jeszcze lepiej doświadczyć innowacji oferowanych przez markę z zakresu bezpieczeństwa i komfortu jazdy. Przestrzeń na Placu Marka o powierzchni 3800 m2 składa się z dużego placu manewrowego, pięciu stanowisk technologicznych, symulatora dachowania i symulatora zderzeń w wirtualnej rzeczywistości. Cała strefa będzie obsługiwana przez instruktorów ze Škoda Auto Szkoła.

Obecnie dostęp do szerokiej oferty systemów wspomagających kierowcę znacznie podnosi poziom bezpieczeństwa. Cieszymy się, że z okazji 15-lecia Škoda Auto Safety, setki tysięcy osób obecnych na Poznań Motor Show będzie mogło na żywo doświadczyć działania systemów Škody oraz skorzystać z zapewnianych przez nas atrakcji, doskonaląc tym samym swoje umiejętności za kierownicą – podsumowuje Radek Jaskulski, trener Škoda Auto Szkoła.

Miko Marczyk na stoisku marki podczas dnia prasowego

Na stoisku marki zaprezentowana zostanie także rajdowa Fabia R5, która zadebiutuje w nowym oklejeniu na sezon 2019. Podczas dnia prasowego, 28 marca, przedstawiciele mediów, jak i fani motorsportu będą mieli okazję do rozmowy z kierowcą rajdowym, Miko Marczykiem. Będzie to symboliczne rozpoczęcie drugiego sezonu projektu Škoda Polska Motorsport, inicjatywy polskiego importera Škody oraz Volkswagen Financial Services, która ma na celu promocję rajdów w naszym kraju.

Skomentuj

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Reklama
Reklama



Reklama