Już 1000 placówek dealerskich Nissana na świecie - motohigh.pl
Nasze social media

Biznes

Już 1000 placówek dealerskich Nissana na świecie

Badania pokazują, że większość klientów rozpoczyna proces zakupu samochodu w Internecie, wybierając markę, model i cenę jeszcze przed wizytą u dealera. Tym samym znacznie zredukowana została liczba wizyt klientów w salonach. Aby dostosować się do nowych wymagań i nawyków konsumentów, Nissan opracował nową koncepcję sprzedaży detalicznej. Obecnie zgodnie z jej standardami działa już ponad 1000 placówek na świecie.

Opublikowano

w dniu

dealerzy samochodowi - Nissan
Fot. Nissan | Informacja prasowa

Celem nowej koncepcji sprzedaży detalicznej Nissana – Nissan Retail Concept – jest poprawa obsługi klientów w punktach sprzedaży poprzez zastosowanie nowych standardów oraz wykorzystywanie możliwości stworzonych przez technologię cyfrową. Pozwala to z jednej strony na rezygnację ze sformalizowanych, statycznych salonów na rzecz otwartych i dynamicznych przestrzeni, a z drugiej – umożliwia łączenie doświadczeń online i offline podczas wizyty w salonie. Chodzi o przekazanie klientom pełnej kontroli nad procesem zakupu przy wsparciu ze strony doradców i ekspertów ze strony dealera.

Od momentu wprowadzenia w życie tej koncepcji w 2017 roku, już ponad 1000 punktów dealerskich w 40 krajach przekształciło się w placówki zgodne z jej standardami. Globalnie Nissan planuje wdrożyć NRC w ponad 9 000 przedstawicielstw handlowych w ponad 170 krajach do końca roku rozrachunkowego 2022.

Obiekty dealerskie działające według nowej koncepcji sprzedaży detalicznej Nissana wyróżniają się elementami stylistyki i wystroju, takimi jak np. elewacja z charakterystycznym logo Nissana na czerwonym tle czy elegancka strefa wydań pojazdów, która zapewnia odpowiednią oprawę tego ważnego wydarzenia, jakim niewątpliwie jest odbiór samochodu przez klienta. Cyfrowy konfigurator samochodów umożliwia klientom zapoznanie się z ofertą modeli marki.

Obecnie w Polsce jest 15 salonów zgodnych z nową koncepcją sprzedaży detalicznej Nissana, a do końca bieżącego roku rozrachunkowego przybędzie kolejnych 10.

Równolegle z poprawianiem doświadczeń klientów w placówkach dealerskich, Nissan rozpoczął pilotażowy projekt Nissan City Hub, w ramach którego cyfrowy ekosystem łączy się z atrakcyjnym sklepem koncepcyjnym. Tym samym powstał nowy filar przyszłej strategii dystrybucji detalicznej koncernu, wyznaczający kierunek ekspansji nowej, unikatowej wizji sprzedaży w największych metropoliach. Szczegóły tutaj.

Reklama

Facebook

Reklama
Reklama