Peugeot 508 SW - polskie ceny - motohigh.pl
Nasze social media

Samochody

Peugeot 508 SW – polskie ceny

Po premierze bezkompromisowego sedana, na polskim rynku pojawiła się wersja SW nowego Peugeot 508. Właśnie poznaliśmy ceny tego modelu.

Opublikowano

w dniu

Fot. Peugeot | Informacja prasowa

Peugeot 508 SW

Nowy Peugeot 508 SW czerpie inspiracje ze świata nadwozi shooting brake i łamie wszystkie kanony obowiązujące na konkurencyjnym rynku modeli kombi w segmencie D. Niska i dynamiczna sylwetka nowego Peugeot 508 SW przykuwa uwagę. Atletyczna elegancja współgra z praktycznym podejściem do przestronności, pojemności i dostępności bagażnika.

Model jest wyposażony w najnowszej generacji Peugeot i-Cockpit®, nowością jest również unikatowy w tym segmencie system Night Vision oraz adaptacyjne zawieszenie. Samochód ma niewielki promień skrętu, dzięki temu nie są mu straszne ani ulice ze zwartą miejską zabudową, ani szerokie autostrady.

Doskonały układ jezdny nowego Peugeot 508 SW wpisuje się w pełni w DNA marki i zapewnia kierowcy znakomite wyczucie nawierzchni i perfekcyjną kontrolę ruchów nadwozia. Wysoka efektywność, bezpieczeństwo i najwyższej klasy komfort były od początku wpisane w założenia techniczne projektu, co zapowiada intensywne doznania.

Peugeot 508 SW – gama modelu

Po sukcesie sprzedaży limitowanej serii First Edition, nowy Peugeot 508 SW jest dostępny w Polsce w sprzedaży w pełnej gamie, składającej się z 4 wersji wyposażenia oraz pięciu jednostek napędowych.

Podstawowa wersja otwierająca gamę to jednostka wysokoprężna BlueHDi o mocy 130 KM połączona z manualną 6-stopniową skrzynią biegów w wersji Active, która zawiera bogate wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa, czujniki parkowania, 8” ekran dotykowy, tempomat, system bezkluczykowego uruchomienia auta. 

Dodatkowo w wersji Active z silnikiem PureTech 180 KM EAT8 w standardzie występuje zawieszenie adaptacyjne Active Suspension Control.

Silnik PureTech 180 KM EAT8 to jednostka, która otwiera gamę silników benzynowych. Tak skonfigurowana oferta odpowiada na oczekiwania klientów tego segmentu rynku, poszukujących mocnych, dynamicznych silników. Gama wersji mainstream dopełniona jest poprzez wersje pozycjonowane blisko konkurencji premium – GT Line i GT, które swoim wykończeniem, mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem ukazują w pełni agresywny i komfortowy charakter koncepcji nowego Peugeot 508 SW.

Peugeot 508 SW – silniki

Nowy Peugeot 508 SW wykorzystuje silniki PureTech i BlueHDi nowej generacji (z rozpowszechnioną na szeroką skalę technologią SCR), zastosowane w nadwoziu typu sedan.

W przypadku silników benzynowych są to dwie jednostki opracowane na bazie silnika 1.6 l PureTech:
– PureTech 180 S&S z automatyczną skrzynią biegów o 8 przełożeniach EAT8,
– PureTech 225 S&S z automatyczną skrzynią biegów o 8 przełożeniach EAT8.

Jeśli chodzi o silniki wysokoprężne, oferta obejmuje cztery silniki opracowane na bazie jednostek 1.5 l i 2.0 l BlueHDi:
– BlueHDi 130 S&S z manualną skrzynią biegów o 6 przełożeniach,
– BlueHDi 130 S&S z automatyczną skrzynią biegów o 8 przełożeniach EAT8,
– BlueHDi 160 S&S z automatyczną skrzynią biegów o 8 przełożeniach EAT8,
– BlueHDi 180 S&S z automatyczną skrzynią biegów o 8 przełożeniach EAT8.

W czwartym kwartale 2019 r. planowane jest rozszerzenie gamy silnikowej o jednostkę typu Plug-in Hybrid (PHEV) o mocy 225 KM.

Peugeot 508 SW – ceny

Polskie ceny modelu rozpoczynają się od 129 400 zł za wersję Active z najsłabszym dieslem i manualną 6-stopniową skrzynią biegów. Najdroższa jest wersja limitowana wersja First Edition, za którą z najmocniejszym silnikiem BlueHDI i automatyczną 8-stopniową skrzynią biegów trzeba zapłacić 216 900 zł.

Wersja ACTIVE

– BlueHDi 130 S&S z manualną skrzynią biegów o 6 przełożeniach – 129 400 zł
– BlueHDi 130 S&S z automatyczną skrzynią biegów o 8 przełożeniach EAT8 – 137 900 zł
– BlueHDi 160 S&S z automatyczną skrzynią biegów o 8 przełożeniach EAT8 – 145 900 zł
– PureTech 180 S&S z automatyczną skrzynią biegów o 8 przełożeniach EAT8 – 138 800 zł

Wersja ALLURE

– BlueHDi 130 S&S z manualną skrzynią biegów o 6 przełożeniach – 138 400 zł
– BlueHDi 130 S&S z automatyczną skrzynią biegów o 8 przełożeniach EAT8 – 146 900 zł
– BlueHDi 160 S&S z automatyczną skrzynią biegów o 8 przełożeniach EAT8 – 154 900 zł
– BlueHDi 180 S&S z automatyczną skrzynią biegów o 8 przełożeniach EAT8 – 159 900 zł
– PureTech 180 S&S z automatyczną skrzynią biegów o 8 przełożeniach EAT8 – 147 800 zł

Wersja GT Line

– BlueHDi 130 S&S z manualną skrzynią biegów o 6 przełożeniach – 149 400 zł
– BlueHDi 130 S&S z automatyczną skrzynią biegów o 8 przełożeniach EAT8 – 157 900 zł
– BlueHDi 160 S&S z automatyczną skrzynią biegów o 8 przełożeniach EAT8 – 165 900 zł
– BlueHDi 180 S&S z automatyczną skrzynią biegów o 8 przełożeniach EAT8 – 170 900 zł
– PureTech 180 S&S z automatyczną skrzynią biegów o 8 przełożeniach EAT8 – 158 800 zł

Wersja GT

– BlueHDi 180 S&S z automatyczną skrzynią biegów o 8 przełożeniach EAT8 – 187 900 zł
– PureTech 225 S&S z automatyczną skrzynią biegów o 8 przełożeniach EAT8 – 184 800 zł

Limitowana wersja First Edition

– BlueHDi 180 S&S z automatyczną skrzynią biegów o 8 przełożeniach EAT8 – 216 900 zł
– PureTech 225 S&S z automatyczną skrzynią biegów o 8 przełożeniach EAT8 – 212 900 zł

Wszystkie podane ceny są brutto. Dokładne różnice między wersjami możecie zobaczyć tutaj: Nowy Peugeot 508 SW – ceny, wyposażenie i specyfikacja techniczna.