Connect with us

Czego szukasz?

powered by Advanced iFrame. Get the Pro version on CodeCanyon.

Inne

Seat pierwszym partnerem motoryzacyjnym Open’er Festival

Seat jest pierwszą marką motoryzacyjną, jaka zaistnieje w przestrzeni kultowego festiwalu muzycznego. Współpraca Seata z Open’er Festival jeszcze bardziej zbliża energiczną markę rodem z Barcelony do młodych uczestników festiwalu przez unikalne emocje towarzyszące muzyce.

Seat - Open'er Festival 2019

Uczestnicy Open’era będą mogli w strefie Seata zrelaksować się w barcelońskim klimacie, wziąć udział w wyjątkowym muzycznym doświadczeniu car-a-oke oraz podziwiać artystę tworzącego street art.

Hiszpański producent już od kilku lat angażuje się w projekty muzyczne i współpracuje z najważniejszymi europejskimi festiwalami. Tylko w tym roku Seat obecny jest na barcelońskim festiwalu Primavera Sound, edycjach Lollapaloozy w Paryżu i Berlinie oraz Wireless Festival we Frankfurcie. Jak podkreślają przedstawiciele marki, wydarzenia muzyczne korespondują z jej tożsamością: – Open’er to największy festiwal w Polsce, który co roku przyciąga setki tysięcy ludzi. Tym bardziej cieszymy się, że dołączamy do niego jako pierwsza marka motoryzacyjna w historii – mówi Jakub Góralczyk, PR Manager Seat Polska. – Wierzymy w niepowtarzalną siłę muzyki do przełamywania barier i łączenia ludzi. Biorąc udział w festiwalu chcemy podzielić się energią Seata i pragniemy, by wszyscy uczestnicy tego wydarzenia dali się – wraz z nami – ponieść wspaniałej muzyce.

Strefa Seata na Open’erze będzie przestrzenią, w której będzie panować odprężający, barceloński klimat. Zaprojektowano ją tak, by zbliżała uczestników do pozytywnej i inspirującej stolicy Katalonii, wnosiła koloryt i swoje wyjątkowe barwy w doświadczenie festiwalu – ale także umożliwiała dzielenie się wrażeniami z koncertów w zrelaksowanej atmosferze. Podczas Open’era w strefie Seata zaproszony artysta stworzy także unikalny miejski street art. Co więcej, uczestnicy otrzymają również możliwość wzięcia udziału w wyjątkowym doświadczeniu car-a-oke.

Zaangażowanie Seata w muzykę jest częścią naszej międzynarodowej strategii – mówi Michał Zygmanowski, Dyrektor marketingu SEAT – Pragniemy w ten sposób stworzyć organiczną platformę łączącą nasze DNA energetyczny charakter marki, jej niepowtarzalną dynamikę – z tym, co uniwersalnie wzbudza nasze emocje, przywiązuje, nie pozostawia obojętnym. Dlatego też Open’er Festival jest naszym naturalnym partnerem.

Więcej szczegółów zostanie udostępnionych bliżej startu festiwalu. Open’er Festival rozpoczyna się w Gdyni 3 lipca i potrwa do 6 lipca.

Oceń nasz artykuł!
Skomentuj

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Reklama