„Kia Promise” obejmuje 142 kraje na świecie i wszystkie samochody objęte gwarancją, która wygasła lub wygasa między 1 lutego a 30 kwietnia 2020 roku. Program dotyczy wszystkich krajów w Europie, w których Kia oferuje 7-letnią gwarancję lub do przebiegu 150 000 km. „Kia Promise” przedłuża gwarancję wszystkich kwalifikujących się aut do 30 czerwca 2020 roku.
Kia Motors szacuje, że na przedłużeniu gwarancji dzięki programowi „Kia Promise” skorzysta ponad 500 000 klientów na świecie.
Wiele krajów i firm podejmuje środki zapobiegawcze w celu przeciwdziałania skutkom pandemii wirusa COVID-19. Program „Kia Promise” jest jednym z nich. Dlatego obejmuje również tych klientów, którzy nie są w stanie skorzystać z bezpłatnego serwisu (lub przeglądu).
Sangdae Kim, Wiceprezes i Dyrektor Działu Obsługi Klienta na świecie w Kia Motors Corporation odniósł się do sytuacji.
– Przedłużając ochronę gwarancyjną samochodów należących do klientów, którzy mogą być dotknięci przez pandemię koronawirusa. Zależy nam na tym, aby w okresie kiedy zalecany jest dystans społeczny, rozwiązać wszelkie obawy naszych klientów, które dotyczą obsługi serwisowej.
W najbliższych dniach pracownicy Kia Motors Polska drogą telefoniczną, mailową lub listownie skontaktują się ze wszystkimi klientami. Oczywiście chodzi o tych, którzy objęci są programem „Kia Promise”.
Bezpieczeństwo, zdrowie i dobre samopoczucie klientów, partnerów biznesowych i pracowników są traktowane priorytetowo w Kia Motors Polska. Firma nadal ściśle monitoruje rozwój pandemii wirusa COVID-19. Nieustannie dąży także do zapobiegania rozprzestrzenianiu się go w swoich obiektach, współpracując z odpowiednimi władzami oraz przestrzegając wszystkich określonych standardów.