Connect with us

Czego szukasz?

Biznes

Won-Jeong Jeong mianowany na stanowisko prezesa Kia Motors Europe

W minionym tygodniu Kia Motors Europe ogłosiła, że Won-Jeong Jeong został mianowany na stanowisko prezesa i będzie nadzorował działania marki na Starym Kontynencie.

Won-Jeong Jeong Kia Motors Europe prezes
Fot. Kia / Won-Jeong Jeong

Na nowym stanowisku Won-Jeong Jeong będzie nadzorował transformację marki Kia w Europie w kierunku lidera elektromobilności. To jeden z kluczowych elementów „Planu S” – średnio- i długoterminowej strategii, której celem jest osiągnięcie przez Kia Motors pozycji lidera w przemyśle motoryzacyjnym.

Dużemu doświadczenie w wielu dziedzinach związanych z branżą motoryzacyjną, a także w prowadzeniu operacji zagranicznych działa na plus. Won-Jeong Jeong jest znakomicie przygotowany do prowadzenia firmy. Zwłaszcza teraz, w czasach wzrostu zainteresowania samochodami elektrycznymi i coraz szerszej oferty usług z dziedziny mobilności.

Nowy prezes powiedział: – Gama modeli marki Kia i ich design zostały odnowione, aby sprostać oczekiwaniom naszych klientów. Dla Kia Motors rynek europejski jest kluczowy z punktu widzenia zarówno popularyzacji elektromobilności. Tak samo, jak i rozwoju usług z dziedziny mobilności oraz łączności samochodów ze światem zewnętrznym. Jestem zaszczycony współpracą z zespołem ekspertów, którzy tworzą Kia Motors Europe.

Przed objęciem stanowiska prezesa Kia Motors Europe, Won-Jeong Jeong sprawował wiele funkcji kierowniczych. Karierę zawodową rozpoczął w Hyundai Motor Group w 1992 roku. Ostatnio pełnił funkcję wiceprezesa Global Business Planning Group w Korei, a wcześniej Prezesa Kia Motors w Rosji. Won-Jeong Jeong wniósł także spory wkład we wzrost sprzedaży aut marki Kia w Europie w ostatnich latach. Pełnił wcześniej różne funkcje kierownicze w Kia Motors UK i Kia Motors Europe.

„Plan S” – średnio- i długoterminowa strategia marki Kia

„Plan S” określa strategię marki Kia oraz przejście do produkcji pojazdów elektrycznych i autonomicznych zamiast samochodów z silnikiem spalinowym. Do końca 2025 r. marka będzie oferować pełną gamę aż 11 aut wyłącznie elektrycznych. Dzięki tym modelom Kia zamierza osiągnąć 6,6-procentowy udział w rynku pojazdów elektrycznych na świecie (z wyłączeniem Chin). I jednocześnie chce zwiększyć do 25% udział samochodów przyjaznych środowisku w swojej globalnej sprzedaży.

  • Jeong będzie nadzorował wdrażanie „Planu S”, ze szczególnym naciskiem na wzrost sprzedaży aut elektrycznych i rozwój niestandardowych rozwiązań z dziedziny mobilności.
  • Ogromne doświadczenie nowego Prezesa zaprocentuje, gdy w gamie marki Kia znajdzie się 11 samochodów elektrycznych, co ma nastąpić już za 5 lat.

Oceń nasz artykuł!
Skomentuj

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Reklama