– Rozwój na rynku chińskim to ważny element strategii wzrostu Škody. Wspólnie z naszymi partnerami kontynuujemy nasz największy w historii plan inwestycyjny, którego wartość wynosi ponad 15 miliardów RMB. Jego celem jest jeszcze silniejsze wzmacnianie naszej obecności na chińskim rynku – powiedział Bernhard Maier, Dyrektor Generalny Škoda Auto. – Targi China International Import Exhibition (CIIE) to doskonała okazja, by podkreślić nasze długoterminowe zaangażowanie na rzecz najsilniejszego jednolitego rynku Škody. Ponadto z przyjemnością przedstawiamy tu nasz nowy model, Kodiaq GT – dodał.
Tylko do końca września 2018 roku, Škoda dostarczyła chińskim klientom 250 200 pojazdów, poprawiając ubiegłoroczny wynik o 17,7 proc. Kodiaq GT ma przyciągać kierowców, którzy docenią dynamiczny, sportowy charakter samochodu, połączony ze wszechstronnością SUV-ów i elegancją charakterystyczną dla wersji coupe.
– Realizowana na chińskim rynku ofensywa w segmencie SUV-ów to ważny element programu inwestycyjnego Škody w Chinach. Wprowadzeniu tego modelu towarzyszyć będą kolejne działania, które mają jeszcze bardziej zwiększać rozpoznawalność marki – skomentował działania Dr Ralf Hanschen, Prezes Škody w Chinach.