Czego szukasz?

Inne

Tenisowe gwiazdy z Peugeotem. Kogo wspierają Francuzi?

Z nową kampanią reklamową, która ukazuje przyszłość marki, Peugeot wchodzi w nowy etap zaangażowania w sport tenisowy. Kampania ilustruje strategię marki Peugeot, która wyznacza nową erę w motoryzacji i sięga po nowe rodzaje napędu.

Nowa kampania reklamowa

Nowa kampania reklamowa będzie prezentowana podczas pierwszego turnieju wielkoszlemowego w 2019 roku, Australian Open. Obejmuje dwa filmy z udziałem dwóch z dziewięciu tenisistów, którzy są ambasadorami Peugeota i propagują wartości marki. To atrakcyjny design, nowoczesne technologie i doskonałą jakość oraz emocjonujące doznania z jazdy.

Alexander Zverev, niemiecki tenisista i numer 4. w rankingu ATP oraz niedawny zwycięzca turnieju Nitto ATP Finals występuje w reklamie razem z Peugeotem 508 SW plug-in hybrid.

Natomiast Lucasa Pouille’a, numer 2 we francuskim tenisie, przedstawiono u boku Peugeota 508 plug-in hybrid.

Kreatywnie na doświadczeniach przeszłości

Oba filmy zrealizowano w Londynie przez agencję Willi Beamen. Podkreślają związek między przeszłością i przyszłością, zarówno w odniesieniu do marki Peugeot jak i historii wybitnych graczy. Pokazują, jak można kreatywnie czerpać z doświadczeń przeszłości, by dać impuls do budowania przyszłości i sięgania po innowacyjne rozwiązania.

Oceń nasz artykuł!
Skomentuj

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Reklama
Reklama