Umowa o współpracy została podpisana przez reprezentantów wszystkich trzech stron 6 marca w Genewie. Z ramienia Škody podpisy pod kontraktem złożyli Bernhard Maier, Dyrektor Generalny oraz Alain Favey, członek zarządu ds. sprzedaży i marketingu. Amaury Sport Organization reprezentował Jean-Étienne Amaury, prezes firmy, natomiast Tour de France Christian Prudhomme, dyrektor wyścigu.
– Przedłużenie długotrwałej współpracy z organizatorem Tour de France, firmą A.S.O. podkreśla bliską więź marki Škoda z jej rowerowymi korzeniami. Wspieranie Tour de France oraz innych renomowanych imprez kolarskich jest wyrazem przywiązania do 124-letniej tradycji firmy – komentuje Alain Favey, członek zarządu Škoda AUTO ds. sprzedaży i marketingu.
ŠKODA dba o kompleksowe wsparcie wyścigów
Oprócz sponsoringu wyścigu Tour de France umowa obejmuje wsparcie szeregu imprez kolarskich, takich jak: La Vuelta, Paryż-Nicea, Critérium du Dauphiné, Paryż-Roubaix, La Flèche Wallonne, Liège-Bastogne-Liège i L’Etape du Tour. Marka zaangażuje się także w sponsoring wyścigów kolarskich Paris-Tours i Volta Catalunya.
Ważną częścią zaangażowania Škody w Tour de France jest wyposażenie obsługi wyścigu w pojazdy marki. Specjalnie przygotowany model SUPERB staje się także najważniejszym samochodem w trakcie imprezy – czerwony samochód dyrektora wyścigu to mobilne centrum dowodzenia wyposażone w najnowsze technologie.
Zaangażowanie marki Škoda w kolarstwo, oprócz hokeja na lodzie, jest podstawą strategii sponsoringowej marki. Škoda prowadzi także stronę internetową o tematyce rowerowej https://www.welovecycling.com/pl/, a rowery i akcesoria od wielu lat są częścią rozszerzonej oferty marki.