Ford zdefiniował od nowa, przeprojektował i udoskonalił nową generację pick-upa, by stworzyć najbardziej przemyślanego, wszechstronnego i sprawnego Rangera. Trafi on do klientów na ponad 180 rynkach na całym świecie. Ford przeprowadził ponad 5000 wywiadów i współpracował z setkami właścicieli pickupów. Odbył dziesiątki spotkań warsztatowych na całym świecie. Wszystko po to, by zdobyć informacje o tym, jak użytkownicy korzystają ze swoich ciężarówek, co im się w nich podoba, czego by sobie życzyli i co ma dla nich największe znaczenie.
W ten sposób podejście skoncentrowane na kliencie pomogło Fordowi w zaprojektowaniu i opracowaniu oczekiwanych i najbardziej docenianych rozwiązań dla Rangera nowej generacji.
Przetestowany w różnych warunkach
Nowy Ranger, wyróżnia się wyrazistym wyglądem i wieloma nowymi elementami wyposażenia, które zwiększają jego potencjał, przydatność i wszechstronność. Zaprojektowano go tak, aby potrafił dotrzeć w trudniej osiągalne zakątki, ciężej pracować i oferować więcej komfortu oraz udogodnień, niż kiedykolwiek wcześniej.
– Jako projektanci, włączyliśmy się w kontakty z klientami na znacznie wcześniejszym etapie prac, spędziliśmy z nimi więcej czasu i uzyskaliśmy więcej spostrzeżeń niż kiedykolwiek wcześniej. Co ciekawe, okazało się, że bez względu na rynek, nasi klienci są ludźmi czynu. Lubią rozwiązywać własne problemy i czuć się pewnie w swoim pickupie… nie tylko za sprawą funkcjonowania pojazdu, ale także za sprawą satysfakcji, jaką daje im podczas jazdy – powiedział Max Tran, główny projektant Rangera.
Nowy Ford Ranger – jeszcze bardziej zapatrzony w większego brata
Na opublikowanym przez Forda zwiastunie widać zakamuflowany egzemplarz Rangera podczas prób terenowych. Widać, że design samochodu będzie nowocześniejszy oraz inspirowany większym pickupem F-150. Dotyczy to zwłaszcza masywnego przedniego pasa. Otrzymał on charakterystyczną prostą atrapę chłodnicy oraz reflektory z LED-ami do jazdy dziennej w kształcie litery C. Oba wspomniane elementy nawiązują właśnie do F-150. W kabinie znajdzie się nawet 15,5-calowy ekran systemu SYNC 4 ( w uboższych wersjach 12-calowy) oraz 12,3-calowy wyświetlacz wirtualnych zegarów.
Przypomnijmy, że nowy Ranger powstaje we współpracy z Volkswagenem. Będzie on bowiem bliźniaczą konstrukcją VW Amaroka, którego to poznamy w 2022 roku, a więc kilka miesięcy po Fordzie. Więcej szczegółów poznamy już 24 listopada o godzinie 8:00, kiedy to odbędzie się oficjalna premiera nowego Rangera.