Czego szukasz?

Założ konto w BETFAN z motohigh.pl

Inne

Magic Man Moder. Jak Skoda dostała reklamę, o którą nawet nie prosiła

Jakub Moder to bez wątpienia jeden z najbardziej perspektywicznych polskich piłkarzy. Tego jednak, że po roku gry w klubie z Premier League, jego kibice wymyślą na jego cześć piosenkę, to pewnie się nie spodziewał. A gdzie w tym motoryzacyjny wątek? Pojawia się w niej Skoda, która zarówno w Wielkiej Brytanii, jak i w Polsce, dostała reklamę, o którą nawet nie prosiła.

jakub moder skoda brighton
Fot. Twitter @georgegrahame19

Całą sytuacja nie miała prawa się wydarzyć, a jednak

Nakreślmy całą sytuację dla niezainteresowanych piłką nożną. Jakub Moder z początkiem 2021 roku zamienił Lecha Poznań na angielski Brighton & Hove Albion. Brytyjczycy tak docenili talent reprezentanta Polski, że zapłacili za niego 10 milionów euro, co stało się rekordem jeśli chodzi o transfery z Polski. 

22-latek ze Szczecinka w trakcie tego roku nie tylko nie przepadł w najlepszej piłkarskiej lidze na świecie, ale stał się zawodnikiem podstawowej jedenastki klubu z Brighton. Przesadzilibyśmy pisząc, że jest tam gwiazdą, ale uczciwie pracuje na swoją pozycję w zespole.

ZOBACZ TAKŻE
Nowy najdłuższy podwodny tunel w Chinach. Jest zupełnie nietypowy

Polak z czasem zyskuje coraz większą sympatię wśród fanów „Mew”, która z początkiem 2022 roku wkroczyła na nowy poziom. Kibice angielskiego klubu stworzyli bowiem przyśpiewkę o Polaku, w której pojawił się wątek motoryzacyjny. 

Ile Skoda musiałaby zapłacić za takie działania?

„Tony Bloom went to Europe in a brand new Skoda, brought us back a Magic Man, Jakub, Jakub Moder”. Takie słowa można usłyszeć w kibicowskiej przyśpiewce, która szybko odbiła się szerokim echem. I to zarówno w Wielkiej Brytanii, jak i w Polsce. Łącznie zamieszczony na Twitterze film wyświetlono 141 tysięcy razy, a to przecież tylko część ruchu.

To, że piosenką zainteresowali się polscy dziennikarze czy też PZPN, który umieścił film na swoim kanale (358,5 tys. subskrybentów) to jedno. Sytuację wykorzystali także PR-owcy Brighton & Hove Albion, którzy nagrali okolicznościowe video. Tylko na Twitterze odtworzono je ponad 151 tysięcy razy, a brytyjscy fani w tym czasie poczynili kolejne kroki.

Przygotowali bowiem specjalną flagę, na której znajduje się Skoda Superb kombi, Tony Bloom (słowem wyjaśnienia – to właściciel klubu) oraz siedzący z tyłu, uśmiechnięty Jakub Moder. Grupa kibiców mimochodem zrobiła czeskiej marce fantastyczną i nacechowaną wyłącznie pozytywnymi emocjami reklamę.

Za podobne działania w ramach reklamy Skoda musiałaby zapłacić grube pieniądze, tymczasem za darmo kojarzona jest z uwielbianym przez kibiców polskim piłkarzem. Czy mogło być lepiej?

5/5 (liczba głosów: 3)
Skomentuj

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Reklama
Reklama