Czego szukasz?

Biznes

Cupra stawia na emocje. Szymon Godziek nowym ambasadorem marki

Emocje, adrenalina i przyspieszone bicie serca – taka będzie najnowsza odsłona kampanii brandowej marki CUPRA. Nowym polskim Partnerem CUPRY został Szymon Godziek, jeden z najbardziej utalentowanych i uznanych na świecie zawodników, specjalizujący się w ekstremalnym freestyle’u MTB i freeride.

Szymon Godziek globalnym ambasadorem Cupry

Pasja, determinacja i odwaga, która popycha do odkrywania smaku życia, to wartości wpisane w DNA hiszpańskiej marki Cupra. Jednocześnie to kluczowe kryteria, którymi kieruje się zapraszając do współpracy swoich partnerów. Szymon Godziek bezsprzecznie jest uosobieniem tych cech. Salto nad 30-metrowym kanionem, peletonem Tour de Pologne czy rozpędzonym pociągiem towarowym to tylko niektóre z jego wyczynów. Godziek niejednokrotnie udowodnił, że nie ma dla niego rzeczy niemożliwych. Godziek jest dziś najlepszym polskim i jednym z najlepszych na świecie zawodników freestyle MTB oraz freeride. Jest także inspiracją dla wielu osób, które chcą przekraczać własne granice.

Sportowe DNA marki podkreślone przez nowego partnera

Freeride oraz freestyle MTB to ekstremalne wersje sportów rowerowych – cały szereg dyscyplin, w których najważniejszym elementem są wykonywane na różnych przeszkodach ewolucje w powietrzu. Godziek od lat znajduje się w światowej czołówce zawodników zajmujących się kolarstwem grawitacyjnym, a także uczestnikiem najbardziej elitarnych zawodów i pokazów, m.in.: District Ride w Norymberdze oraz Red Bull Rampage w Utah. Jako pierwszy zawodnik na świecie wykonał takie triki jak cashroll i tsunami backflip, uznawane za jedne z najbardziej skomplikowanych i widowiskowych w tym sporcie.

Szymon Godziek globalnym ambasadorem Cupry

Fot. Cupra

– Rower to moja największa pasja. Za każdym razem, kiedy jestem z nim w powietrzu czuję, że naprawdę żyję i mogę wszystko. To codzienne przekraczanie własnych granic i walka z grawitacją napędzają mnie do podejmowania kolejnych wyzwań zarówno w sporcie, jak i w życiu. Marka CUPRA podkreśla i wyzwala ten sam rodzaj emocji, dlatego bardzo się cieszę, że rozpoczynamy współpracę – mówi Szymon Godziek.

ZOBACZ TAKŻE
Cupra UrbanRebel Concept - zwiastun hot hatcha nowej ery

W przerwach od treningów Szymon stara się promować i rozwijać kolarstwo grawitacyjne w Polsce, organizując pokazy i zawody dla lokalnych społeczności, a także inspirując młodych ludzi do stawiania pierwszych kroków w tej dyscyplinie.

Szymon Godziek dołącza do grona globalnych ambasadorów Cupry

– Szymon i jego pasja są idealnym odwzorowaniem wartości marki Cupra, która od początku istnienia wzbudza intensywne motoryzacyjne emocje i chce przesuwać granice tego, co wydaje się niemożliwe. W najnowszej odsłonie naszego programu ambasadorskiego stawiamy na adrenalinę i przyspieszone bicie serca. Planujemy wspólny projekt kreatywny. Będziemy w nim mówić m.in. o tym, dlaczego warto postawić na intensywne emocje i skąd czerpać odwagę, by sięgać po więcej. Cieszę się, że zaczynamy kolejny inspirujący rozdział w historii naszej marki – mówi Jakub Góralczyk, kierownik ds. PR marek Seat & Cupra w Polsce.

ZOBACZ TAKŻE
Cupra przedstawia pierwszy projekt artystyczny z polskim sportowcem

Cupra łączy bowiem ekspresyjny design, jakość i sportowe osiągi. Firma od samego początku zaprasza do współpracy osoby, które poszukują w swoim życiu autentycznych, silnych doświadczeń. Globalnymi ambasadorami brandu są bowiem doceniani sportowcy, m.in.: Marc ter Stegen, Anzu Fati, Mattias Ekstorm, Jordi Gene i Alexia Putellas. Razem tworzą tzw. Cupra Tribe – społeczność, która inspiruje do wprowadzania zmian w swoim życiu. Jeszcze w tym roku zaplanowano także pierwszą wspólną kampanię z udziałem Szymona Godźka i hiszpańskiej marki.

Oceń nasz artykuł!
Skomentuj

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Reklama
Reklama