Pasja, determinacja i odwaga, która popycha do odkrywania smaku życia, to wartości wpisane w DNA hiszpańskiej marki Cupra. Jednocześnie to kluczowe kryteria, którymi kieruje się zapraszając do współpracy swoich partnerów. Szymon Godziek bezsprzecznie jest uosobieniem tych cech. Salto nad 30-metrowym kanionem, peletonem Tour de Pologne czy rozpędzonym pociągiem towarowym to tylko niektóre z jego wyczynów. Godziek niejednokrotnie udowodnił, że nie ma dla niego rzeczy niemożliwych. Godziek jest dziś najlepszym polskim i jednym z najlepszych na świecie zawodników freestyle MTB oraz freeride. Jest także inspiracją dla wielu osób, które chcą przekraczać własne granice.
Sportowe DNA marki podkreślone przez nowego partnera
Freeride oraz freestyle MTB to ekstremalne wersje sportów rowerowych – cały szereg dyscyplin, w których najważniejszym elementem są wykonywane na różnych przeszkodach ewolucje w powietrzu. Godziek od lat znajduje się w światowej czołówce zawodników zajmujących się kolarstwem grawitacyjnym, a także uczestnikiem najbardziej elitarnych zawodów i pokazów, m.in.: District Ride w Norymberdze oraz Red Bull Rampage w Utah. Jako pierwszy zawodnik na świecie wykonał takie triki jak cashroll i tsunami backflip, uznawane za jedne z najbardziej skomplikowanych i widowiskowych w tym sporcie.
Fot. Cupra
– Rower to moja największa pasja. Za każdym razem, kiedy jestem z nim w powietrzu czuję, że naprawdę żyję i mogę wszystko. To codzienne przekraczanie własnych granic i walka z grawitacją napędzają mnie do podejmowania kolejnych wyzwań zarówno w sporcie, jak i w życiu. Marka CUPRA podkreśla i wyzwala ten sam rodzaj emocji, dlatego bardzo się cieszę, że rozpoczynamy współpracę – mówi Szymon Godziek.
W przerwach od treningów Szymon stara się promować i rozwijać kolarstwo grawitacyjne w Polsce, organizując pokazy i zawody dla lokalnych społeczności, a także inspirując młodych ludzi do stawiania pierwszych kroków w tej dyscyplinie.
Szymon Godziek dołącza do grona globalnych ambasadorów Cupry
– Szymon i jego pasja są idealnym odwzorowaniem wartości marki Cupra, która od początku istnienia wzbudza intensywne motoryzacyjne emocje i chce przesuwać granice tego, co wydaje się niemożliwe. W najnowszej odsłonie naszego programu ambasadorskiego stawiamy na adrenalinę i przyspieszone bicie serca. Planujemy wspólny projekt kreatywny. Będziemy w nim mówić m.in. o tym, dlaczego warto postawić na intensywne emocje i skąd czerpać odwagę, by sięgać po więcej. Cieszę się, że zaczynamy kolejny inspirujący rozdział w historii naszej marki – mówi Jakub Góralczyk, kierownik ds. PR marek Seat & Cupra w Polsce.
Cupra łączy bowiem ekspresyjny design, jakość i sportowe osiągi. Firma od samego początku zaprasza do współpracy osoby, które poszukują w swoim życiu autentycznych, silnych doświadczeń. Globalnymi ambasadorami brandu są bowiem doceniani sportowcy, m.in.: Marc ter Stegen, Anzu Fati, Mattias Ekstorm, Jordi Gene i Alexia Putellas. Razem tworzą tzw. Cupra Tribe – społeczność, która inspiruje do wprowadzania zmian w swoim życiu. Jeszcze w tym roku zaplanowano także pierwszą wspólną kampanię z udziałem Szymona Godźka i hiszpańskiej marki.