Rewolucja w obsłudze samochodów dostawczych
FORDLiive to innowacyjna technologia, która obiecuje przekształcić sposób, w jaki obsługiwani są klienci w branży motoryzacyjnej i zwiększyć produktywność prowadzonych biznesów. Jest to kolejny krok w kierunku bardziej mobilnej przyszłości, a FORDLiive, oparte na danych i technologii, otwiera nowe możliwości obsługi klienta.
Jak działa FORDLiive? To usługa, która działa na zasadzie ciągłej zdalnej analizy danych z pojazdów użytkowych. Dzięki temu Ford jest w stanie wykryć potencjalne problemy techniczne, co przekłada się na bezpieczeństwo i niezawodność podróży klientów. Ta nowoczesna technologia umożliwia szybką diagnozę, dostosowane wsparcie oraz planowanie koniecznych wizyt w serwisie, co pomaga uniknąć nieplanowanych przestojów. FORDLiive maksymalizuje produktywność, zmniejsza awarie i skraca czas potrzebny na naprawy, co stanowi wyraźną przewagę konkurencyjną Forda na rynku.
Klienci korzystający z FORDLiive mogą zarejestrować się za pośrednictwem aplikacji FordPass Pro i uzyskać dostęp do spersonalizowanego panelu, który umożliwia monitorowanie stanu pojazdu, planowanie serwisów oraz dostęp do spersonalizowanych ofert i rekomendacji. Aplikacja wysyła powiadomienia o poziomie AdBlue, ilości paliwa, płynu do spryskiwaczy, stanie klocków hamulcowych, ciśnieniu w oponach i stanie oleju, co daje klientom pełną kontrolę nad ich pojazdami.
Wszystko dla dobra firmy
Dlaczego FORDLiive jest świetną inicjatywą? Kluczowym elementem usługi jest sposób organizacji procesu obsługi. Dealerzy współpracują z firmami, aby określić najlepszy harmonogram prac, minimalizujący czas, jaki pojazd spędza w warsztacie. Serwisowanie pojazdów Forda odbywa się z wykorzystaniem oryginalnych części i specjalistycznego sprzętu, przez przeszkolonych techników.
W tradycyjnym systemie awaria samochodu kończy się telefonem i umówieniem samochodu do serwisu. Korzystając z FORDLiive, Ford jest natomiast w stanie wyprzedzająco zauważyć pewne niepokojące objawy i samemu zadzwonić do klienta. Jednocześnie wszystko jest zorganizowane tak, aby postój był jak najkrótszy. Amerykański producent jest jedynym, który oferuje taką usługę w Europie, więc nic dziwnego, że jego samochody dostawcze są tak popularne.
Wprowadzenie FORDLiive do Polski to nie tylko krok w kierunku zwiększenia produktywności klientów korzystających z pojazdów Forda, ale także dowód na zaangażowanie marki w innowacje. Ford zawsze był prekursorem nowych technologii, dostarczając nie tylko samochody, ale także rewolucyjne rozwiązania. FORDLiive to kolejny krok w tworzeniu lepszej przyszłości dla właścicieli flot pojazdów użytkowych poprzez redukcję przestojów i minimalizację wpływu na środowisko.