Connect with us

Czego szukasz?

Biznes

Ford z rewolucyjną usługą także w Polsce. Właściciele firm będą zachwyceni

Ford wprowadził właśnie do Polski zupełnie nową usługę FORDLiive, którą określa jako rewolucyjną. Zanim trafiła ona nad Wisłę, sprawdziła się na znacznie większych rynkach, co może być jej najlepszą rekomendacją.

fordliive polska
Fot. Ford

Rewolucja w obsłudze samochodów dostawczych

FORDLiive to innowacyjna technologia, która obiecuje przekształcić sposób, w jaki obsługiwani są klienci w branży motoryzacyjnej i zwiększyć produktywność prowadzonych biznesów. Jest to kolejny krok w kierunku bardziej mobilnej przyszłości, a FORDLiive, oparte na danych i technologii, otwiera nowe możliwości obsługi klienta.

Jak działa FORDLiive? To usługa, która działa na zasadzie ciągłej zdalnej analizy danych z pojazdów użytkowych. Dzięki temu Ford jest w stanie wykryć potencjalne problemy techniczne, co przekłada się na bezpieczeństwo i niezawodność podróży klientów. Ta nowoczesna technologia umożliwia szybką diagnozę, dostosowane wsparcie oraz planowanie koniecznych wizyt w serwisie, co pomaga uniknąć nieplanowanych przestojów. FORDLiive maksymalizuje produktywność, zmniejsza awarie i skraca czas potrzebny na naprawy, co stanowi wyraźną przewagę konkurencyjną Forda na rynku.

Klienci korzystający z FORDLiive mogą zarejestrować się za pośrednictwem aplikacji FordPass Pro i uzyskać dostęp do spersonalizowanego panelu, który umożliwia monitorowanie stanu pojazdu, planowanie serwisów oraz dostęp do spersonalizowanych ofert i rekomendacji. Aplikacja wysyła powiadomienia o poziomie AdBlue, ilości paliwa, płynu do spryskiwaczy, stanie klocków hamulcowych, ciśnieniu w oponach i stanie oleju, co daje klientom pełną kontrolę nad ich pojazdami.

ZOBACZ TAKŻE
TEST | Ford Ranger Raptor 3.0 V6 EcoBoost - kawał wariata!

Wszystko dla dobra firmy

Dlaczego FORDLiive jest świetną inicjatywą? Kluczowym elementem usługi jest sposób organizacji procesu obsługi. Dealerzy współpracują z firmami, aby określić najlepszy harmonogram prac, minimalizujący czas, jaki pojazd spędza w warsztacie. Serwisowanie pojazdów Forda odbywa się z wykorzystaniem oryginalnych części i specjalistycznego sprzętu, przez przeszkolonych techników.

W tradycyjnym systemie awaria samochodu kończy się telefonem i umówieniem samochodu do serwisu. Korzystając z FORDLiive, Ford jest natomiast w stanie wyprzedzająco zauważyć pewne niepokojące objawy i samemu zadzwonić do klienta. Jednocześnie wszystko jest zorganizowane tak, aby postój był jak najkrótszy. Amerykański producent jest jedynym, który oferuje taką usługę w Europie, więc nic dziwnego, że jego samochody dostawcze są tak popularne. 

Wprowadzenie FORDLiive do Polski to nie tylko krok w kierunku zwiększenia produktywności klientów korzystających z pojazdów Forda, ale także dowód na zaangażowanie marki w innowacje. Ford zawsze był prekursorem nowych technologii, dostarczając nie tylko samochody, ale także rewolucyjne rozwiązania. FORDLiive to kolejny krok w tworzeniu lepszej przyszłości dla właścicieli flot pojazdów użytkowych poprzez redukcję przestojów i minimalizację wpływu na środowisko.

Reklama