Porsche w doskonałej sytuacji
Wojciech Grzegorski w związku z objęciem tego stanowiska stoi przed dużym wyzwaniem. Porsche w Polsce jest obecnie w najlepszej formie w swojej historii. W 2017 r. zanotowało na naszym rynku najwyższą liczbę rejestracji w historii (1315 aut) i po raz kolejny poszerzyło krajową sieć sprzedaży. Jesienią otwarto kolejne, szóste już Porsche Centrum, tym razem na warszawskim Okęciu.
Wojciech Grzegorski ma 36 lat. Jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, gdzie uzyskał dyplom z marketingu międzynarodowego. Ma też imponujące doświadczenie w sprzedaży i zarządzaniu markami światowego formatu. Przez 12 lat pracował w branży produktów szybkozbywalnych (FMCG), gdzie pełnił kierownicze stanowiska na rynku polskim oraz brytyjskim.
Wojciech Grzegorski pracuje w VGP od czterech lat
Cztery lata temu Wojciech Grzegorski związał się z Volkswagen Group Polska. Najpierw jako menedżer, a wkrótce potem jako dyrektor działu sprzedaży Seata. Przy jego udziale hiszpańska marka świętowała na naszym rynku duże sukcesy.
Kierowanie marką producenta sportowych samochodów w Polsce będzie dla Wojciecha Grzegorskiego wyzwaniem także z powodu konieczności zaadaptowania na lokalny rynek epokowych zmian w firmie Porsche. Systematycznie rośnie bowiem popularność hybrydowych odmian plug-in. Przed końcem dekady do sprzedaży trafi natomiast pierwszy w pełni elektryczny model Porsche – Mission E.