Jasiek Mela i Renault wyznaczają nowe limity (video) - motohigh.pl
Nasze social media

Video

Jasiek Mela i Renault wyznaczają nowe limity (video)

Renault Polska rozpoczeło kampanię promującą limitowaną serię specjalną samochodów z bogatym wyposażeniem w standardzie – Renault Limited. W filmach promujących wystąpi Jasiek Mela, polski podróżnik i działacz społeczny.

Opublikowano

w dniu

źródło inf./fot.: Renault

Renault Polska rozpoczyna akcję promującą limitowaną serię specjalną samochodów z bogatym wyposażeniem w standardzie ― Renault Limited. Kampania reklamowa będzie prowadzona w telewizji, radiu, prasie i w Internecie.

W jednym ze spotów telewizyjnych głównym bohaterem jest Jasiek Mela ― ambasador samochodów z serii specjalnej Renault Limited. W serii limitowanej modele: Clio, Captur, rodzina Megane, Kadjar, Talisman. Seria aut spod znaku Renault Limited jest adresowana do osób odważnych, dynamicznych, kreatywnych, żyjących pełnią życia i przez to wyjątkowych, które nie boją się życiowych wyzwań. Stąd też główny bohater, Jasiek Mela, który potrafi zainspirować innych do działania i pomóc im uwierzyć w siebie.

Koncepcję kampanii przygotowała agencja Publicis Conseil, Publicis DWL opracowała adaptację materiałów przeznaczonych do publikacji w Internecie, a planowaniem mediów zajął się dom mediowy OMD.

Inne

Kapitalna reklama Fiata doceniona

Zrealizowany przez markę Fiat we współpracy z agencją Leo Burnett, krótkometrażowy film poświęcony nowemu 500X, zdobył jedną z najbardziej prestiżowych nagród w branży reklamowej.

Opublikowano

w dniu

źródło inf./fot.: Fiat

W Teatrze Elfo Pucciniego w Mediolanie odbyła się po raz 50. ceremonia wręczenia Key Award 2018, jednej z najbardziej prestiżowych nagród dla filmów reklamowych. Przyznawana przez Grupę Media Key – publikującą najbardziej topowe pisma i stanowiącą punkt odniesienia dla włoskich managerów marketingu – prestiżowa nagroda powędrowała do krótkometrażowego filmu „Fiat 500X. Zasmakuj przyszłości. Dziś”, który wygrał w kategorii „Transport i Energia”.

Stworzony przez agencję Leo Burnett i wyreżyserowany przez Ago Paniniego dla Movie Magic Production Company film, towarzyszył premierze nowego Fiata 500X. W filmie samochód zmienia się w niezwykły „wehikułu czasu”, zachowując stylistykę kultowej 500, a jednocześnie oferując nowe technologie już „zapożyczone” z przyszłości.

To właśnie ta koncepcja stanowi podstawę kampanii reklamowej, która wykorzystuje oryginalną historię, inspirowaną kultowym filmem „Powrót do przyszłości”* w hołdzie wspaniałej tradycji kina, odnosząc ogromny sukces także w internecie: odnotowano ponad 42 miliony odsłon na fiatowskich kanałach społecznościowych, co okazało się najlepszym wynikiem w historii FCA.

Krótkometrażowy film, „Fiat 500X. Zasmakuj przyszłości. Dziś”, osadzony jest w realiach włoskiego miasta lat 60. XX w., po którym para młodych ludzi porusza się Fiatem 600 serii D, przemierzając ulice pełne sklepów, przechodniów i samochodów, przywołując na myśl niezastąpiony włoski styl, który podbił świat. Nagle piorun uderza w samochód i przekształcając go w nowego 500X przenosi go w przyszłość, która jest naszą teraźniejszością. Rodzi to szereg ekscytujących sytuacji pozwalających młodym odkryć bogate spektrum możliwości oferowanych przez nowy model.

Podczas tej wyjątkowej i ekscytującej przygody, bohaterowie odkrywają i opisują wszystkie innowacje samochodu: nowe silniki FireFly Turbo 1.0 i FireFly Turbo 1.3, zaprojektowane, by zaoferować Klientom „złoty środek” między osiągami a przyjemnością prowadzenia, i które są najbardziej kompaktowym oraz najczystszym źródłem zasilania oferowanym w samochodach Fiata. Uwagę zwraca również system Uconnect 7″ HD LIVE z wbudowaną nawigacją i systemem łączności, nowe reflektory FULL LED zapewniające lepszą widoczność i bezpieczeństwo oraz wiele systemów wspomagania, w tym system rozpoznawania znaków drogowych z funkcją „Speed Advisor” i asystentem pasa ruchu w standardzie we wszystkich wersjach.

Krótki film kończy się, gdy młoda para powraca do swoich czasów, wciąż za kierownicą nowego 500X, powitana przez przyjaznego policjanta kierujący ruchem drogowym, w tej roli słynny amerykański aktor Christopher Lloyd, którego zawadiackie mrugnięcie okiem kończy tę podróż w czasie. A zresztą… zobaczcie sami.

>

Co istotne, krótki film poświęcony nowemu 500X kontynuuje strategię rozpoczętą w 2017 roku wraz ze spotem reklamowym „Do zobaczenia w przyszłości” („See you in the future”), ubiegłorocznym zwycięzcą w kategorii Branded Entertainment/Storytelling, przygotowanym z okazji 60. urodzin kultowej 500 z udziałem wybitnego aktora, zdobywcy Oscara, Adriena Brody.

Kontynuuj czytanie

Inne

Nissan z rekordem Guinnessa za „największy pokaz synchronicznego tańca samochodowego”

Nissan Patrol ustanowił kolejny rekord Guinnessa w kategorii największy pokaz synchronicznego tańca samochodowego. Nagroda została przyznana za pokaz, w trakcie którego największa liczba samochodów poruszała się w zsynchronizowany sposób w jednej formacji. W próbie pobicia rekordu uczestniczyło 180 Nissanów Patroli, które jeżdżąc w zgranym układzie utworzyły kształt ogromnego pustynnego sokoła. To już trzeci rekord Guinnessa w historii kultowego Nissana Patrola.

Opublikowano

w dniu

źródło inf.: Nissan

Nissan ustanowił nowy rekord na stadionie The Sevens w Dubaju, poprawiając poprzedni rekord świata w tej kategorii o 36 samochodów. Pod kierunkiem międzynarodowego kierowcy wyścigowego Axcila Jefferiesa dwa koncentryczne rzędy samochodów poruszały się w przeciwnych kierunkach wokół konturu sokoła, pokonując łącznie 1476 metrów. Kształt utworzony przez 180 Nissanów Patroli uczestniczących w tym wydarzeniu mierzył 175,5 na 225 metrów. Z góry figura wyglądała jak ogromny sokół szybujący nad piaskami arabskiej pustyni.

To już trzeci rekord Guinnessa zdobyty przez kultowy model Nissan Patrol. We wrześniu 2015 roku samochód ten pobił rekord w najszybszym wjeździe na 100‑metrową wydmę, zdobywając jej szczyt w zaledwie 4,9 sekundy. Pierwszy tytuł pochodzi z sierpnia 2013 roku, kiedy to w Międzynarodowym Porcie Lotniczym w Szardży w ZEA Nissan Patrol przeholował najcięższy samolot na świecie na dystansie 50 metrów.

Tegoroczną próbę pobicia rekordu Guinnessa zorganizowano między innymi z okazji wprowadzenia na rynek w październiku trzech nowych wersji Nissana Patrola. Patrole Safari Falcon, Gazelle i Gazelle‑X powstały w odpowiedzi na ogromną popularność modelu wśród klientów. Wersje te są dostępne wyłącznie na Bliskim Wschodzie. Ich nazwy były inspiracją dla kształtów formowanych w czasie rekordowego synchronicznego samochodowego tańca.

Kalyana Sivagnanam, regionalny wiceprezes ds. marketingu i sprzedaży w Nissan AMI oraz prezes Nissan Middle East tak skomentował nowy rekord Guinnessa ustanowiony przez Nissana Patrola: „W firmie Nissan staramy się dostarczać klientom «ekscytujące innowacje» i ogromnie cieszymy się, że udało nam się pobić kolejny rekord Guinnessa modelem Patrol. Samochody z tej linii modelowej zajmują wyjątkowe i szczególne miejsce w sercach mieszkańców Bliskiego Wschodu, a tegoroczne wyniki sprzedaży wszystkich wersji prezentują się bardzo zachęcająco w porównaniu z ubiegłym rokiem. Jesteśmy przekonani, że Patrole Falcon, Gazelle i Gazelle-X będą kontynuować dumną tradycję tego modelu jako jednego z autentycznie terenowych samochodów swoich czasów, a nowy rekord Guinnessa jeszcze bardziej umocni legendarny status Patrola w regionie”.

„Osiągnięcie to jest tym bardziej wyjątkowe, że wszyscy uczestnicy próby pobicia rekordu byli pracownikami Nissana” — dodał Juergen Schmitz, dyrektor zarządzający Nissan Middle East. „Umożliwienie naszym pracownikom uczestniczenia w tym pamiętnym wyczynie było wielkim zaszczytem. Cieszy nas także okazywany przez wszystkich entuzjazm oraz konsekwencja i determinacja w dążeniu do celu”.

Poszczególne wersje Nissana Patrola cieszą się niesłabnącą popularnością na Bliskim Wschodzie. W roku obrachunkowym 2017 Nissan Middle East (od kwietnia 2016 r. do marca 2017 r.) udział całej gamy Nissana Patrola w rynku zwiększył się o 11,4 procent w porównaniu z poprzednim rokiem, a model ten był najlepiej sprzedającym się pełnowymiarowym SUV‑em w ZEA. Od 2011 roku sprzedaż Patroli wzrosła czterokrotnie, a udział modelu w rynku zwiększył się o 167 procent. Ponadto w pierwszej połowie bieżącego roku obrachunkowego Nissan Middle East (kwiecień–wrzesień 2018 r.) w całym regionie bliskowschodnim (bez Arabii Saudyjskiej) odnotowano wzrost sprzedaży Patrola Safari o 30 procent w ujęciu rok do roku.

Nowy rekord Guinnessa ustanowiony przez Nissan Middle East jest już szóstym w historii tej firmy i trzecim zdobytym dzięki kultowemu modelowi Patrol. Niedawno Nissan Middle East trafił do księgi rekordów za sprawą japońskiego kierowcy Masato Kawabaty, który wykonał najszybszy w historii drift samochodem. W kwietniu 2016 roku, na płycie Międzynarodowego Portu Lotniczego w Fudżajrze, Kawabata wprowadził Nissana GT‑R Nismo w kontrolowany poślizg przy prędkości 304,96 km/h.

Kontynuuj czytanie

Inne

Nową generację Lexusa ES będzie promowała reklama… stworzona przez sztuczną inteligencję

Globalna reputacja Lexusa jako marki znanej z innowacji i wykorzystania najnowszych technologii stała się inspiracją dla powstania pierwszego w świecie filmu reklamowego, którego scenariusz w całości stworzyła sztuczna inteligencja (AI, Artificial Intelligence). 60-sekundowy film „Driven by Intuition” wyreżyserował zdobywca Oscara Kevin Macdonald.

Opublikowano

w dniu

źródło inf./fot.: Lexus

Premiera filmu odbyła się 15. listopada w Wielkiej Brytanii – teraz będzie on prezentowany w kanałach mediów społecznościowych oraz europejskich kinach, zapowiadając wprowadzenie na rynek nowej generacji luksusowego sedana ES na początku przyszłego roku.

Film „Driven by Intuition” jest efektem tego samego śmiałego ducha technicznej innowacji, dzięki któremu powstała słynna lewitująca „deskorolka” Lexus Hoverboard. Scenariusz filmu został w całości wygenerowany przez mechanizmy sztucznej inteligencji stworzone przez technicznego partnera Lexusa, firmę Visual Voice we współpracy z The&Partnership za pomocą zestawu narzędzi AI i aplikacji IBM Watson.

Tak powstałą koncepcję wcielił w życie Kevin Macdonald, reżyser filmów „Ostatni król Szkocji” i „Whitney”, nagrodzony przez amerykańską Akademię Filmową Oscarem dla najlepszego filmu dokumentalnego za „One Day in September”.

Na potrzeby filmu stworzono specjalny system sztucznej inteligencji, który poddał analizie wszystkie nagodzone reklamy dóbr luksusowych z ostatnich 15 lat. Pomogło to w określeniu emocji wpływających na percepcję reklam przez widzów oraz na wyniki wykonanych na zamówienie badań ludzkiej intuicji.

Kontynuuj czytanie

Biznes

Hyundai ruszył z kampanią reklamową Nowego Tucsona pod hasłem „Sukces należy do ambitnych”

Hyundai Motor Poland rozpoczął kampanię reklamową Nowego Hyundaia Tucson pod hasłem “Sukces należy do ambitnych.” Hasło reklamowe kampanii nawiązuje do cech wytrwałości i pracowitości wspólnych dla marki Hyundai i jej Klientów, którym nie jest obca ambicja i dyscyplina, jako środki do osiągnięcia celów i marzeń.

Opublikowano

w dniu

źródło inf./fot.: Hyundai

To właśnie dzięki tym cechom zaszli w życiu tak daleko. Motywem przewodnim kampanii jest historia trzydziestolatka, zaangażowanego w życie rodzinne i zawodowe, któremu podczas wykonywania codziennych obowiązków towarzyszy Hyundai Tucson. To, co może wydawać się zrządzeniem losu lub szczęściem, okazuje się wynikiem poświęcenia i ciężkiej pracy. Zasada jest prosta – im więcej dajesz z siebie, tym więcej osiągasz. Sukces nie jest dziełem przypadku. Kampania reklamowa emitowana będzie w telewizji oraz w Internecie. Za koncept kreatywny odpowiada INNOCEAN Worldwide Europe, agencja marketingowa, wchodząca w skład Hyundai Motor Group.

Marka Hyundai, podobnie jak jej Klienci, cały czas wytrwale dąży do osiągnięcia ambitnych celów. Dzięki temu w ciągu 50 lat zrobiła tak wielki postęp. Dzisiaj Hyundai to jedna z największych firm motoryzacyjnych, którą pokochali konsumenci na całym świecie” – powiedział Andreas-Christoph Hofmann, Wiceprezes ds. Marketingu i Produktu w Hyundai Motor Europe.

Model Tucson to jeden z ważniejszych modeli w portfolio marki Hyundai. Od momentu swojej premiery w 2015 roku, Tucson jest najlepiej sprzedającym się autem Hyundaia w Polsce i w Europie.

W nowym modelu Hyundai Tucson pojawiły się stylistyczne zmiany wybranych elementów nadwozia, zmieniono gamę jednostek napędowych i rozbudowano wyposażenie z zakresu komfortu i bezpieczeństwa. Nowoczesną sylwetkę Tucsona podkreśla m. in. kaskadowy grill oraz nowa architektura reflektorów LED. W samochodzie zmieniono również układ tylnych świateł, tylny zderzak i układ wydechowy. Nowy Tucson może być wyposażony m.in. w: system nagłośnienia premium firmy Krell, łączność Bluetooth oraz nawigację z ośmiocalowym dotykowym ekranem, kamerą cofania oraz programem aktualizacji MapCare. Zaawansowane funkcje aktywnego bezpieczeństwa i wspomagania jazdy SmartSense są zgodne z najwyższymi europejskimi standardami bezpieczeństwa. Gama jednostek napędowych nowego Tucsona składa się z dwóch silników benzynowych oraz dwóch silników Diesla (również z wersji mild-hybrid), które zostały udoskonalone i unowocześnione w zakresie emisji CO2.

Nowy Hyundai Tucson jest już dostępny w sprzedaży w salonach Autoryzowanych Dealerów Hyundai w całej Polsce.

Kontynuuj czytanie
Reklama

Facebook

Reklama
Reklama

Popularne