"Szybcy jak diabli" już w księgarniach - motohigh.pl
Nasze social media

Motorsport

“Szybcy jak diabli” już w księgarniach

2 września odbyła się premiera polskiej edycji książki A.J. Baime’a pod tytułem “Szybcy jak diabli. Rywalizacja Forda i Ferrari o zwycięstwo w wielkim wyścigu w Le Mans”.

Opublikowano

w dniu

Data premiery nie jest przypadkowa – już za dwa miesiące do kin trafi film z Mattem Damonem i Christianem Bale’em opowiadający o wyścigu Le Mans z 1966 roku. Więcej o filmie pisaliśmy już tutaj: “Ford vs. Ferrari” – jest pierwszy trailer filmu z Mattem Damonem i Christianem Bale’em.

Przeczytajcie poniżej zapowiedź od wydawnictwa Znak Literanova, która dość dobrze oddaje klimat książki.

Wciągająca, rewelacyjnie napisana i trzymająca w napięciu – prawdziwa historia rywalizacji Forda i Ferrari. W latach 60. wyścigi samochodowe w Le Mans stały się areną rywalizacji dwóch tytanów przemysłu motoryzacyjnego. Amerykański magnat Henry Ford II i legendarny włoski konstruktor Enzo Ferrari wiedzieli, że nic nie zapewni im lepszej reklamy niż zwycięstwo na torze. Napędzani ambicją, prowadzili zawziętą rywalizację, której stawką były miliony dolarów, zaskakujące techniczne rozwiązania i życie kierowców. Podczas wyścigów ginął co czwarty, a plamy z oleju silnikowego mieszały się na torze z krwią zawodników i widzów.

Czytelnik poznaje kierowców beztrosko przesuwających granice prędkości i ryzyka – ludzi szybkich jak diabli. Śmiałków, którzy wolą być martwi, niż przestać się ścigać, ludzi, którzy stali się bohaterami masowej wyobraźni.

Obserwujemy pojedynek przedsiębiorców, inżynierów i kierowców na technologie, pomysły, śmiałe rozwiązania, wielką odwagę i gotowość do ryzyka. Pojedynek, który doprowadził do powstania legendarnego Forda GT40 i utorował drogę Formule 1.

Przede wszystkim jednak to opowieść o nieustraszonych kierowcach przesuwających jak nikt do tej pory granice prędkości i ryzyka.

Książka będzie już wkrótce do wygrania w konkursie naszego serwisu. Śledźcie nasz profil na Facebook!

Skomentuj
Reklama

Facebook

Reklama
Reklama