Nasze profile w mediach społecznościowych

Formuła 1

Rywalizacja wewnątrz zespołów w sezonie 2019 – po wyścigu o GP Austrii

Pierre Gasly i Robert Kubica – ci kierowcy radzą sobie zdecydowanie najgorzej w starciu z zespołowymi partnerami. Weekend wyścigowy GP Austrii jeszcze pogorszył ich sytuację w wewnętrznych pojedynkach.

Opublikowano

w dniu

Max Verstappen i Pierre Gasly - Austria 2019
Fot. Red Bull Pool Content

Porównanie występów zespołowych partnerów w kwalifikacjach – sezon 2019 – po wyścigu o GP Austrii

Mercedes AMG Petronas Motorsport
Lewis Hamilton
6:3
Valtteri Bottas
Scuderia Ferrari
Sebastian Vettel
6:3
Charles Leclerc
Aston Martin Red Bull Racing
Max Verstappen
8:1
Pierre Gasly
McLaren
Carlos Sainz
3:6
Lando Norris
Renault
Daniel Ricciardo
7:2
Nico Hülkenberg
Alfa Romeo Racing
Kimi Räikkönen
6:3
Antonio Giovinazzi
SportPesa Racing Point
Sergio Perez
9:0
Lance Stroll
Scuderia Toro Rosso
Daniil Kvyat
5:4
Alexander Albon
Haas
Kevin Magnussen
7:2
Romain Grosjean
ROKiT Williams Racing
Robert Kubica
0:9
George Russell

Metodologia

  • za zwycięzcę na danym torze zostaje uznany kierowca, który osiągnął wyższą pozycję w kwalifikacjach
  • w powyższym zestawieniu brane pod uwagę są wyłącznie wyniki osiągnięte na torze
  • tym samym nie uwzględnia ono kar nałożonych na kierowców – zarówno przed, jak i po kwalifikacjach
  • punkty zostają przyznane zawsze – zestawienie nie uwzględnia więc np. wszelkich pozasportowych czynników, takich jak “odpuszczenie” kwalifikacji przez jednego z kierowców ze względu na już nałożone na niego kary

Porównanie występów zespołowych partnerów w wyścigach – sezon 2019 – po wyścigu o GP Austrii

Mercedes AMG Petronas Motorsport
Lewis Hamilton
6:3
Valtteri Bottas
Scuderia Ferrari
Sebastian Vettel
6:3
Charles Leclerc
Aston Martin Red Bull Racing
Max Verstappen
9:0
Pierre Gasly
McLaren
Carlos Sainz
6:3
Lando Norris
Renault
Daniel Ricciardo
5:4
Nico Hülkenberg
Alfa Romeo Racing
Kimi Räikkönen
8:1
Antonio Giovinazzi
SportPesa Racing Point
Sergio Perez
7:2
Lance Stroll
Scuderia Toro Rosso
Daniil Kvyat
5:4
Alexander Albon
Haas
Kevin Magnussen
5:4
Romain Grosjean
ROKiT Williams Racing
Robert Kubica
1:8
George Russell

Metodologia

  • za zwycięzcę na danym torze zostaje uznany kierowca, który osiągnął wyższą pozycję w wyścigu, już po nałożeniu ew. kar
  • w przypadku wycofania się dwóch kierowców tego samego zespołu dokładnie w tym samym momencie (np. Azerbejdżan 2018 i zespół Red Bulla), za zwycięzcę zostaje uznany ten, który w momencie incydentu był na wyższej pozycji

Skomentuj

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Reklama
Reklama



Reklama