Nowa Fiesta ST pokazuje swoje możliwości… w kopalni soli (video) - motohigh.pl
Nasze social media

Video

Nowa Fiesta ST pokazuje swoje możliwości… w kopalni soli (video)

Ford Fiesta ST na Wielkiej Europejskiej Trasie, o której nigdy nie słyszeliście… Osiągi nowego Forda Fiesta ST można podziwiać na filmie, który nakręcono w niespotykanym miejscu – 400 metrów pod ziemią, w jednej z największych kopalni soli w Europie.

Opublikowano

w dniu

źródło inf.: Ford/motot@rget / fot.: Ford

Zdjęcia odbyły się w sekretnej lokacji, z kierowcą WRC Elfynem Evansem za kierownicą Fiesty ST, którą zmusza do poślizgów, slajdów i skoków w kopalnianym pyle. Dźwięk 200‑konnego, 1.5‑litrowego silnika EcoBoost nabiera w tym otoczeniu niezwykłej siły, odbijany i zwielokrotniony przez ściany wąskiego tunelu wjazdowego.

„Sól jako nawierzchnia zachowuje się jak drobny żwir, jest dość śliska, aby budzić respekt, zwłaszcza kiedy jedziesz na oponach drogowych” – powiedział Evans. „Spodziewałem się, że to sceneria budząca klaustrofobię, ale w rzeczywistości jest wręcz przeciwnie, to wspaniałe miejsce, aby cieszyć się nową Fiestą ST”.

W serialu Najwspanialsze europejskie szlaki drogowe wystąpiła cała gama samochodów Ford Performance – w tym Ford GT, Ford Focus RS i Ford Mustanga Cabrio, pędzące w najbardziej zachwycających sceneriach, jakie można podziwiać na całym kontynencie – od koła podbiegunowego w Norwegii po słoneczną Majorkę. Do tej pory wszystkie trasy znajdowały się jednak nad powierzchnią ziemi.

Ford wybrał nieujawnioną z nazwy kopalnię soli jako scenerię nowej reklama telewizyjnej „Undertrack”, w której samochód porusza się w obrębie 60-kilometrowej sieci kopalnianych tuneli. Podziemne zdjęcia, przy stałej temperaturze 16° C, wymagały specjalnych środków ostrożności, którym musiała się podczas trzydniowych zdjęć poddać ekipa filmowa.

„Atmosfera tuneli, podkreślająca dramatyzm oraz szansa pokazania możliwości Fiesty ST na innym typie powierzchni, wpłynęły na wybór tej wyjątkowej lokalizacji” – powiedział Leo Roeks, dyrektor Ford Performance. „To nie był typowy tor wyścigowy, to było miejsce, w którym mogliśmy w pełni wykorzystać potencjał tego wspaniałego samochodu”.

 

 

Biznes

Hyundai ruszył z kampanią reklamową Nowego Tucsona pod hasłem „Sukces należy do ambitnych”

Hyundai Motor Poland rozpoczął kampanię reklamową Nowego Hyundaia Tucson pod hasłem “Sukces należy do ambitnych.” Hasło reklamowe kampanii nawiązuje do cech wytrwałości i pracowitości wspólnych dla marki Hyundai i jej Klientów, którym nie jest obca ambicja i dyscyplina, jako środki do osiągnięcia celów i marzeń.

Opublikowano

w dniu

źródło inf./fot.: Hyundai

To właśnie dzięki tym cechom zaszli w życiu tak daleko. Motywem przewodnim kampanii jest historia trzydziestolatka, zaangażowanego w życie rodzinne i zawodowe, któremu podczas wykonywania codziennych obowiązków towarzyszy Hyundai Tucson. To, co może wydawać się zrządzeniem losu lub szczęściem, okazuje się wynikiem poświęcenia i ciężkiej pracy. Zasada jest prosta – im więcej dajesz z siebie, tym więcej osiągasz. Sukces nie jest dziełem przypadku. Kampania reklamowa emitowana będzie w telewizji oraz w Internecie. Za koncept kreatywny odpowiada INNOCEAN Worldwide Europe, agencja marketingowa, wchodząca w skład Hyundai Motor Group.

Marka Hyundai, podobnie jak jej Klienci, cały czas wytrwale dąży do osiągnięcia ambitnych celów. Dzięki temu w ciągu 50 lat zrobiła tak wielki postęp. Dzisiaj Hyundai to jedna z największych firm motoryzacyjnych, którą pokochali konsumenci na całym świecie” – powiedział Andreas-Christoph Hofmann, Wiceprezes ds. Marketingu i Produktu w Hyundai Motor Europe.

Model Tucson to jeden z ważniejszych modeli w portfolio marki Hyundai. Od momentu swojej premiery w 2015 roku, Tucson jest najlepiej sprzedającym się autem Hyundaia w Polsce i w Europie.

W nowym modelu Hyundai Tucson pojawiły się stylistyczne zmiany wybranych elementów nadwozia, zmieniono gamę jednostek napędowych i rozbudowano wyposażenie z zakresu komfortu i bezpieczeństwa. Nowoczesną sylwetkę Tucsona podkreśla m. in. kaskadowy grill oraz nowa architektura reflektorów LED. W samochodzie zmieniono również układ tylnych świateł, tylny zderzak i układ wydechowy. Nowy Tucson może być wyposażony m.in. w: system nagłośnienia premium firmy Krell, łączność Bluetooth oraz nawigację z ośmiocalowym dotykowym ekranem, kamerą cofania oraz programem aktualizacji MapCare. Zaawansowane funkcje aktywnego bezpieczeństwa i wspomagania jazdy SmartSense są zgodne z najwyższymi europejskimi standardami bezpieczeństwa. Gama jednostek napędowych nowego Tucsona składa się z dwóch silników benzynowych oraz dwóch silników Diesla (również z wersji mild-hybrid), które zostały udoskonalone i unowocześnione w zakresie emisji CO2.

Nowy Hyundai Tucson jest już dostępny w sprzedaży w salonach Autoryzowanych Dealerów Hyundai w całej Polsce.

Kontynuuj czytanie

Samochody

Światowa premiera w Szanghaju: Porsche Macan w nowej odsłonie (video)

Porsche zaprezentowało w Szanghaju nowe wcielenie modelu Macan. Kompaktowy SUV zadebiutował w 2014 r. i od tamtej pory zdążył odnieść wielki sukces. Teraz został znacznie udoskonalony – zarówno pod względem wzornictwa, komfortu czy łączności, jak i dynamiki jazdy.

Opublikowano

w dniu

źródło inf./fot.: Porsche

Dzięki temu zachowuje status flagowego „sportowca” w swoim segmencie. W zakresie wzornictwa nowy Macan pozostaje wierny DNA Porsche i wyróżnia się trójwymiarowym, diodowym pasem tylnych świateł. Technika LED standardowo jest również obecna w reflektorach głównych. Lista głównych innowacji obejmuje: 11-calowy ekran dotykowy nowego systemu Porsche Communication Management (PCM), przeprojektowane i przeniesione otwory wentylacyjne oraz sportową kierownicę GT znaną z modelu 911. PCM daje dostęp do nowych cyfrowych funkcji, takich jak inteligentne sterowanie głosowe czy nawigacja online – dostępnych w standardzie. Wachlarz wyposażenia z zakresu komfortu poszerza asystent jazdy w korku, jonizator powietrza oraz podgrzewana przednia szyba.

Reflektory LED i nowy tylny pas świetlny w standardzie

Dzięki wielu przemyślanym zmianom w nadwoziu nowy Macan zyskał jeszcze bardziej sportowy i nowoczesny wygląd. Liczne szczegóły odzwierciedlają DNA kultowego samochodu sportowego 911 oraz supersportowego modelu 918 Spyder. Kluczową rolę odgrywa w szczególności kwestia oświetlenia: nowy Macan jest standardowo wyposażony w LED-owe reflektory główne. Wysokiej jakości układ oświetlenia z trójwymiarowymi modułami może być dodatkowo, na życzenie, zoptymalizowany – system Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS) adaptacyjnie steruje wiązką światła. Starannie przeprojektowany przedni pas modelu Macan sprawia, że samochód wydaje się jeszcze szerszy, a kompleksowa modernizacja tylnej części nadwozia bazuje na eleganckim wzornictwie poprzednika. Kolejny charakterystyczny element designu Porsche reprezentuje trzyczęściowy, trójwymiarowy pas świetlny LED. Tożsamość marki odzwierciedla również czteropunktowy design świateł hamowania.

Nowe opcje: sportowa kierownica GT, jonizator powietrza oraz asystent jazdy w korku

Wyraźne nawiązania do „911” we wnętrzu nowego Porsche Macan podkreśla opcjonalna sportowa kierownica GT. W ramach dostępnego na życzenie pakietu Sport Chrono kierownica zostaje wzbogacona o przełącznik trybów jazdy i przycisk Sport Response. Listę opcji z zakresu komfortu poszerzono o podgrzewaną przednią szybę oraz jonizator powietrza, służący poprawie jego jakości w kabinie. Nowe kolory nadwozia, takie jak „Miami Blue”, „Mamba Green Metallic”, „Dolomite Silver Metallic” i „Crayon”, w połączeniu z nowymi pakietami wykończenia wnętrza sprawiają, że Macan oferuje teraz jeszcze większy zakres indywidualizacji.

Porsche wykorzystało lifting modelu także jako okazję do wprowadzenia kolejnych systemów wspomagających. Nowy asystent jazdy w korku Traffic Jam Assist, obejmujący adaptacyjny tempomat, zapewnia bardziej komfortowe i zrelaksowane prowadzenie przy prędkościach do 60 km/h. System ten nie tylko przyspiesza i hamuje w sposób częściowo zautomatyzowany, ale pomaga też w kierowaniu podczas jazdy w korku lub wolno poruszającym się strumieniu pojazdów.

11-calowy ekran dotykowy i kompleksowa łączność

Nowy system Porsche Communication Management (PCM) sprawia, że Macan oferuje pełną łączność i liczne cyfrowe funkcje. Powyżej typowej dla Porsche, wznoszącej się konsoli środkowej znajduje się ekran dotykowy Full HD o przekątnej zwiększonej z 7 do 11 cali. Harmonijnie zintegrowano go z nowo zaprojektowanym panelem wskaźników. Podobnie jak w modelach Panamera i Cayenne, tak i tu interfejs użytkownika systemu informacyjno-rozrywkowego można spersonalizować za pomocą „kafelków”. Przeprojektowane zostały również otwory wentylacyjne, znajdujące się teraz poniżej środkowego ekranu.

Każdy egzemplarz modelu Macan jest wyposażony w moduł Connect Plus, dzięki czemu standardowo oferuje kompleksową łączność. Moduł ten umożliwia działanie różnych cyfrowych funkcji i usług, takich jak inteligentna obsługa głosowa oraz informacje o ruchu drogowym w czasie rzeczywistym – to elementy należące do seryjnego systemu nawigacji online. Jednym z jego kluczowych elementów jest połączenie „Here Cloud”, które oferuje najświeższe informacje o ruchu pochodzące z rojów danych. Korzystając z nowej aplikacji Offroad Precision, użytkownicy modelu Macan mogą z kolei rejestrować i analizować swoje przejażdżki po bezdrożach.

Zoptymalizowane podwozie z nowymi oponami i obręczami

Za sprawą zoptymalizowanego podwozia nowy Macan może jedynie wzmocnić swoją wyjątkową pozycję sportowego samochodu w segmencie kompaktowych SUV-ów. Precyzyjne zestrojenie układu jezdnego zapewnia jeszcze większą neutralność prowadzenia przy zachowaniu stabilności i zwiększeniu komfortu. I chociaż to nietypowe w segmencie SUV-ów, Macan nadal ma mieszane ogumienie – o różnych szerokościach – na przedniej i tylnej osi. Podobnie jak w przypadku innych sportowych samochodów Porsche, taka konfiguracja umożliwia kierowcy pełne wykorzystanie dynamicznych możliwości inteligentnego napędu na wszystkie koła Porsche Traction Management (PTM). Nowe opony o poprawionych właściwościach jezdnych pozwalają uzyskać jeszcze lepsze przyspieszenia poprzeczne, a co za tym idzie – większą przyjemność z jazdy. Z kolei nowe, 20- i 21-calowe obręcze oferują dodatkowe możliwości indywidualizacji wyglądu zewnętrznego.

Samochód sukcesu: ponad 350 tysięcy dostarczonych egzemplarzy od 2014 r.

Za modelem Macan stoi historia prawdziwego sukcesu. Połączenie typowych dla Porsche osiągów w każdym terenie z wysokim stopniem praktyczności na co dzień od samego początku zaimponowało klientom: od 2014 r. Porsche sprzedało ponad 350 tys. sztuk tego kompaktowego SUV-a. Z wynikiem już ponad 100 tys. dostarczonych egzemplarzy model ten jest szczególnie popularny na rynku chińskim, gdzie debiutuje jego przeprojektowane wcielenie. Macan zaprezentowany w Szanghaju będzie oferowany wyłącznie w Państwie Środka. W późniejszych miesiącach tego roku podążą za nim inne wersje oraz rynki.

Kontynuuj czytanie

Video

Nissan Navara włącza się do walki z zanieczyszczeniami plastikiem na najbardziej niedostępnych plażach Europy (video)

Najbardziej wytrzymały pick-up Nissana zgłasza się na ochotnika w nowym filmie zrealizowanym z okazji przypadającego 8 czerwca Światowego Dnia Oceanów 2018. Materiał skoncentrowany jest na promocji postawy społeczników walczących z zanieczyszczeniem tworzywami sztucznymi na plażach.

Opublikowano

w dniu

źródło inf./fot.: Nissan

W filmie Navara OFF-ROADER AT32 dołącza do inicjatorów kampanii — ojca i córki — aby pomóc im w najtrudniejszych zadaniach – usuwaniu plastikowych śmieci z plaży. Co roku do oceanów trafia ponad 8 milionów ton plastikowych odpadów*, co ma katastrofalne skutki dla morskiej fauny, rybołówstwa i turystyki.

W ramach podjętej współpracy Nissan zaprasza grupy społecznościowe z całej Europy do wskazywania trudno dostępnych miejsc, do których mogłyby dotrzeć pick-upy Navara. Firma zachęca także swoich pracowników w Europie, aby w ramach wewnętrznego programu wolontariatu Days for Change w miarę możliwości brali udział w lokalnych projektach sprzątania plaż.

Inspiracją dla przedsięwzięcia był apel w mediach społecznościowych wystosowany przez Beach Guardian, grupę społecznościową założoną przez studentkę biologii morza Emily Stevenson i jej ojca Roba. Sprzątali oni plastikowe odpady z plaż w pobliżu swojego domu, ale mieli trudności z dotarciem do odległych lub trudno dostępnych miejsc własnym rodzinnym samochodem.

Nissan do pomocy zaoferował model Navara OFF-ROADER AT32, który został zaprojektowany do jazdy w najbardziej ekstremalnym terenie i może być wyposażony w wysoko wyprowadzony kanał wlotu powietrza. Samochód pomógł wolontariuszom z Beach Guardian w dotarciu na skaliste plaże i wyciąganiu z piasku takich odpadów, jak na przykład stare sieci z tworzywa sztucznego.

Ken Ramirez, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu w Nissan Europe, powiedział: „Navara OFF-ROADER AT32 jest doskonałym partnerem dla Beach Guardian. Zaprojektowany, by sprostać najtrudniejszym wyzwaniom, takim jak mokry piasek i skaliste wyboje, z wysoko wyprowadzonym wlotem powietrza, aby zwiększyć głębokość brodzenia — jest idealnym pomocnikiem przy pracy na trudno dostępnych plażach”.

Grupa Beach Guardian powstała z inicjatywy Emily (21 lat) i Roba (50 lat). Ojciec wraz z córką zbierają odpady na plażach Kornwalii od 10 lat. Kiedy zdali sobie sprawę, że problem zanieczyszczeń plastikiem przybiera na sile i można go pokonać tylko z pomocą armii lokalnych wolontariuszy, postanowili założyć grupę społecznościową.

Rob powiedział: „Sprzątanie plaż dostępnych dla ludzi — gdzie można zjeść lody i popatrzeć jak dzieci budują zamki z piasku — to tylko jeden aspekt. Wzdłuż wybrzeża jest mnóstwo odległych i niewidocznych obszarów, do których wolontariusze docierają z trudem lub skąd trzeba zabrać większe odpady. Zazwyczaj używamy własnych rodzinnych samochodów i sprzętu dostępnego w sklepach dla majsterkowiczów. Jednak bez pomocy Nissana Navara OFF-ROADER AT32 nie dalibyśmy rady wyciągnąć starych sieci od lat zalegających w wydmach”.

Bohaterowie społeczności, tacy jak Emily i Rob, którzy poświęcają własny czas w dobrej sprawie, są inspiracją dla nas wszystkich” — podsumował przedstawiciel Nissana.

Navara OFF-ROADER AT32 jest najwytrzymalszą wersją Navary sprzedawaną w Europie. Samochód został dostosowany przez Arctic Trucks, renomowaną islandzką firmę specjalizującą się w budowie pojazdów z napędem na 4 koła zdolnych do poruszania się w najtrudniejszym terenie.

Standardowe wyposażenie obejmuje specjalnie przygotowane zawieszenie zwiększające prześwit o 20 mm, pełną ochronę podzespołów podwozia i większe opony. Dla zapewnienia maksymalnej wydajności przygotowano opcjonalne dodatki, takie jak wysoko wyprowadzony kanał wlotu powietrza w celu zwiększenia głębokości brodzenia.

Kontynuuj czytanie

Video

Jasiek Mela i Renault wyznaczają nowe limity (video)

Renault Polska rozpoczeło kampanię promującą limitowaną serię specjalną samochodów z bogatym wyposażeniem w standardzie – Renault Limited. W filmach promujących wystąpi Jasiek Mela, polski podróżnik i działacz społeczny.

Opublikowano

w dniu

źródło inf./fot.: Renault

Renault Polska rozpoczyna akcję promującą limitowaną serię specjalną samochodów z bogatym wyposażeniem w standardzie ― Renault Limited. Kampania reklamowa będzie prowadzona w telewizji, radiu, prasie i w Internecie.

W jednym ze spotów telewizyjnych głównym bohaterem jest Jasiek Mela ― ambasador samochodów z serii specjalnej Renault Limited. W serii limitowanej modele: Clio, Captur, rodzina Megane, Kadjar, Talisman. Seria aut spod znaku Renault Limited jest adresowana do osób odważnych, dynamicznych, kreatywnych, żyjących pełnią życia i przez to wyjątkowych, które nie boją się życiowych wyzwań. Stąd też główny bohater, Jasiek Mela, który potrafi zainspirować innych do działania i pomóc im uwierzyć w siebie.

Koncepcję kampanii przygotowała agencja Publicis Conseil, Publicis DWL opracowała adaptację materiałów przeznaczonych do publikacji w Internecie, a planowaniem mediów zajął się dom mediowy OMD.

Kontynuuj czytanie
Reklama

Facebook

Reklama
Reklama

Popularne