Connect with us

Czego szukasz?

Biznes

Głowa Kubicy z tułowiem Giovinazziego w reklamie. Co tu się stało?

Robert Kubica w ostatnich dniach został ambasadorem marki Alfa Romeo w Polsce. W związku z tym światło dzienne ujrzały materiały reklamowe z udziałem Polaka. Internauci szybko zauważyli, że z grafiką reklamową jest coś nie tak.

głowa kubicy giovinazzi reklama

Głowa Kubicy zamiast Giovinazziego. Grafik płakał jak projektował?

Przede wszystkim w telewizji emitowana jest reklama Alfy Romeo z udziałem Kimiego Raikkonena i jego żony Minttu, którzy promują dwa modele: Stelvio oraz Giulię Quadrifoglio. Zaraz po nagraniu reklamowym z Finem pojawia się dodatkowa część reklamy z Robertem Kubicą. Polak reklamuje tam 5-letnią Przedłużoną Gwarancję Maximum Care.

To jednak nie wszystko. W social mediach, Internecie oraz reklamach wielkoformatowych na terenie całego kraju pojawiła się także specjalna grafika reklamowa, którą zamieszczamy poniżej. W swoim komunikacie zamieścili ją zresztą także PR-owcy Alfy Romeo w Polsce. Nie było by w niej nic dziwnego, gdyby nie fakt, że głowa Kubicy… została doklejona do tułowia Antonio Giovinazziego.

reklama alfa romeo robert kubica 2021

Oficjalna grafika reklamowa Alfy Romeo z Robertem Kubicą

Jako pierwszy publicznie napisał o tym jeden z użytkowników Twittera interesujący się Formułą 1. Sprawa jest o tyle ciekawa, że Polak jako kierowca rezerwowy i testowy szwajcarsko-włoskiego zespołu F1 także ma swoją oficjalną fotografię. Ktoś jednak wpadł na pomysł, że użyje tułowia Włocha i doklei do niego głowę Polaka, zmieniając dodatkowo nieco kołnierz. Dla nas sytuacja jest kompletnie niezrozumiała i nie mająca sensu. Ktoś chciał upiększyć Kubicę i liczył na to, że nikt nie zauważy?

Alfa Romeo chce zmienić swój wizerunek

Wracając do samej reklamy z Kubicą to wpisuje się ona w nową strategię marki. 5-letnia Przedłużona Gwarancja Maximum Care i powołanie na ambasadora Roberta Kubicy, stanowi mocny argument w zmianie sposobu postrzegania marki w aspekcie szeroko rozumianej niezawodności i jakości.

Program obejmuje wszystkie modele nowych samochodów marki z limitem przebiegu do 200 tys. km. Oferta, adresowana zarówno do Klientów biznesowych, jak i indywidualnych, obejmuje 2-letnią gwarancję fabryczną oraz rozszerzoną 3-letnią ochronę serwisową na usterki elektryczne i mechaniczne, realizowaną przez FCA Poland przez całe 5 lat.

ZOBACZ TAKŻE
Kierowcy F1 2021. Przedstawiamy pełen skład na nowy sezon F1

Gwarancji podlegają m.in. silnik, układy kierowniczy, hamulcowy, BSG (Belt Start Generator), skrzynia biegów, układ klimatyzacji, systemy ochrony i bezpieczeństwa, układy trakcji elektrycznej, chłodzenia i zasilania paliwem, podzespoły elektryczne, przyrządy, przeniesienie napędu, zawieszenie i multimedia. W ramach usługi Klientowi przysługuje pokrycie pełnego kosztu części, materiałów i robocizny niezbędnych do wykonania napraw, obsługa i naprawa na terenie Europy oraz w kilku państwach ościennych (szczegóły u Dealerów). Program zabezpiecza przed inflacją, wzrostem cen części, materiałów, robocizny i podatku VAT. Zachowuje też ważność w całej sieci serwisowej FCA marki Alfa Romeo i gwarantuje stosowanie oryginalnych części zamiennych.

Oceń nasz artykuł!
Reklama