Nasze profile w mediach społecznościowych

Fascynacje

BMW M3 w wydaniu Manharta wygląda intrygująco i rozwija ponad 600 KM

Nie minęło wiele czasu od premiery,a nowe M3 doczekało się już wersji po tuningu. Za niemieckiego sedana wziął się uznany tuner Manhart, który uczynił BMW M3 jeszcze bardziej obłędnym i intrygującym.

Opublikowano

w dniu

Manhart MH3 600 (BMW M3)
Fot. manhart-performance.de / Manhart MH3 600

Zaledwie kilka miesięcy temu nowe BMW M3 ujrzało światło dzienne, a już teraz jego podrasowaną wersją pochwalił się uznany niemiecki tuner Manhart. Po modyfikacjach Manharta niemiecki sedan wygląda jeszcze bardziej intrygująco i stał się jeszcze szybszy. Całość prac robi wrażenie, choć aż prosi się, by usunąć ten wielki, nieproporcjonalny grill. Co prawda, wspomniane “nerki” nie rażą aż tak w oczy, co w przypadku standardowego M3, jednak biorąc pod uwagę możliwości tunera oczekiwalibyśmy ich pomniejszenia. Cała reszta zmian jest jednak na najwyższym poziomie.

Manhart MH3 600 – ponad 600 konne tajemnicze BMW M3

Tajemniczości autu nadaje charakterystyczne dla Manharta czarne malowanie z kontrastowymi złotymi paskami w różnych partiach nadwozia (m.in. na drzwiach, tylnych nadkolach i masce). Złote akcenty znajdziemy także na przednim zderzaku oraz w postaci rantów charakterystycznych dla Manharta 21-calowych czarnyvh kutych felg Concave One. Nałożono na nie opony o rozmiarach 265/30 z przodu oraz 305/25 na tylnej osi. Niemiecki tuner oferuje także wiele części z włókna węglowego, m.in. w postaci maski, przedniego splittera, tylnego spojlera czy dyfuzora, a także zestaw bocznych klap.

Manhart MH3 600 (BMW M3)

Kilka zmian zaszło także w zawieszeniu. BMW M3 w wydaniu Manharta otrzymało zestaw obniżających sprężyn od H&R, przez co o kilka mm zmniejszył się prześwit auta. Zastosowano też nowe układy wydechowe – tuner oferuje dwa do wyboru. Jeden z nich to układ typu cat-back, zaś drugi OPF-back. Oba mają podwójne końcówki układu wydechowego i każdy z nich występuje z zamiennym rurami środkowego tłumika.

ZOBACZ TAKŻE
BMW M3 i M4 - klasyka gatunku w nowym wydaniu. 510 KM i wielki grill

W planach jeszcze mocniejsza wersja

Pogrzebano także pod maską. w efekcie zmian moc podwójnie doładowanej 3-litrowej jednostki R6 wzrosła do 611 KM. Dla porównania standardowe M3 Competition rozwija 510 KM oraz 650 Nm. Po zainstalowaniu specjalnej jednostki sterującej Manhart MHtronik samochód rozwinie 629 KM i 750 Nm. Niemiecki tuner planuje także pakiet tuningowy dla bazowej, 480-konnej odmiany. Według założeń Manhart rozwinie ona około 582 KM.

Manhart MH4 600 (BMW M4)

Analogiczny pakiet modyfikacji – jako Manhart MH4 600, otrzymało także BMW M4. Niemiecki tuner nie podał jeszcze ceny swojego pakietu, a część z ulepszeń jest wciąż w fazie rozwoju. W planach Manharta jest jeszcze mocniejszy wariant modeli producenta z Monachium.

Skomentuj

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Reklama
Reklama



Reklama