Czego szukasz?

Załóż konto w Betfan!

Biznes

Duże wyróżnienie Piotra Pawlaka. Prezes Forda „wschodzącą gwiazdą”

Zarządzający od września 2020 roku Fordem w Polsce Piotr Pawlak otrzymał nagrodę Automotive News Europe Rising Stars. Polak został nagrodzony w kategorii Sprzedaż.

piotr pawlak automotive news europe
Fot. Ford

Drugi Polak z tą wyjątkową nagrodą

To prestiżowe wyróżnienie dla młodych specjalistów (maksymalny wiek – do ukończenia 45. roku życia), którzy w branży motoryzacyjnej osiągnęli sukcesy i wykazują się niezwykłymi umiejętnościami, wiedzą i ambicją.

Od 2011 roku, kiedy to przyznano nagrody po raz pierwszy, Automotive News Europe wyróżnił ponad 200 błyskotliwych i utalentowanych młodych specjalistów branży motoryzacyjnej. Do tej pory tylko dwóch Polaków otrzymało tę nagrodę.

ZOBACZ TAKŻE
TEST | Ford Kuga 2.0 EcoBlue Hybrid 150 KM - wygoda i oszczędność

W 2018 roku laureatem został bowiem Luigi Ksawery Luca, który jednak od dawna z Polską ma niewiele wspólnego. Mający także włoskie obywatelstwo menedżer urodził się w Warszawie, ale jego całe życie zawodowe związane jest z Włochami i Belgią. 

Piotr Pawlak nie bez powodu otrzymał nagrodę w kategorii Sprzedaż

Dla Piotra Pawlaka jest to ogromne wyróżnienie tym bardziej, że osiągnięcie sukcesu na taką skalę w tak młodym wieku to niemal bezprecedensowe wydarzenie. Przypomnijmy, że prezes i dyrektor zarządzający Fordem w Polsce ma 33 lata.

– Jednym z naszych największych sukcesów od momentu objęcia przeze mnie stanowiska prezesa, było umocnienie pozycji Forda na polskim rynku. W pierwszych pięciu miesiącach bieżącego roku Ford był liderem sprzedaży samochodów dostawczych, podwoiliśmy udział w rynku sprzedaży samochodów osobowych do klientów indywidualnych oraz zachęciliśmy ich do wyboru naszych SUV-ów i crossover-ów zamiast tradycyjnych aut osobowych – powiedział Piotr Pawlak, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska. – Niezwykle ważne było nawiązanie partnerskich relacji z autoryzowanymi dilerami oraz wspólna praca nad przywróceniem rentowności całej sieci dilerskiej. Przed nami wiele strategicznych wyzwań oraz planów, których realizacja pozwoli na osiągnięcie jeszcze lepszych rezultatów – dodał Piotr Pawlak.

ZOBACZ TAKŻE
Crossover segmentu B - alternatywa dla auta miejskiego | 12 propozycji

Piotr Pawlak z branżą motoryzacyjną związany jest od 2011 roku. Doświadczenie zdobywał na różnych stanowiskach w dużych koncernach motoryzacyjnych w Belgii i Wielkiej Brytanii. Odpowiadał między innymi za przygotowanie planów sprzedaży, analizy rynku, koordynację strategicznych projektów czy planowanie produktu. Jako dyrektor regionalny w Wielkiej Brytanii odpowiedzialny był natomiast za całą działalność operacyjną – sprzedaż, rozwój sieci dilerskiej oraz obsługę posprzedażową.

Oceń nasz artykuł!
Skomentuj

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Reklama
Reklama