Connect with us

Czego szukasz?

Formuła 1

Williams za kilka dni pokaże nowe barwy i sponsora tytularnego

W poniedziałek 11. lutego stajnia Williamsa pokaże zupełnie nowe malowanie swojego bolidu, które zobaczymy na torach w sezonie 2019. Podczas wydarzenia zespół przedstawi także nowego sponsora tytularnego.

Autódromo Hermanos Rodríguez, Mexico City Saturday 27 October 2018. Sergey Sirotkin, Williams FW41. Photo: Glenn Dunbar/Williams F1 ref: Digital Image _X4I5268

Wydarzenie odbędzie się w poniedziałek 11. lutego o 16:00 polskiego czasu w fabryce zespołu w Grove. Nie wiadomo jeszcze, czy brytyjska ekipa przeprowadzi transmisję na żywo za pomocą swoich kanałów social media.

11. lutego Williams pokaże malowanie bolidu, ale nie swoje najnowsze dzieło. FW42, bo prawdopodobnie tak będzie się nazywało, ujrzymy dopiero na przedsezonowych testach w Barcelonie. W poniedziałek w Grove zobaczymy po prostu FW41 w nowym malowaniu, które oczywiście obejmie także ekspozycje PKN Orlen. Niewykluczone jednak, że zespół zamieści w Internecie grafiki przedstawiające już nowy bolid w nowym malowaniu, tak jak zrobił to Haas.

Przypomnijmy, że Williams pod koniec 2018 roku (przed wyścigiem o GP Abu Zabi, gdzie i tak obowiązuje całkowity zakaz sprzedaży i spożywania alkoholu, a więc tym bardziej reklamy) zakończył wieloletni kontrakt z Martini. Długo mówiło się, że nowym sponsorem stajni kierowanej przez Franka Williamsa zostanie Rich Energy, jednak producent napojów energetycznych ostatecznie związał się tytularnym kontraktem z Haasem. W mediach często pojawiała się także informacja o Airbnb, jednak zdaje się, że to już także nieaktualna sprawa.

Obecnie najczęściej mówi się o amerykańskim gigancie z branży telekomunikacyjnej. W grę wchodzą więc takie marki jak AT&T (z którym Williams był związany już wcześniej), Sprint oraz Verizon. Jak przekazał Daniel Biały z f1talks.pl malowanie bolidu najprawdopodobniej opierać będzie się na trzech kolorach – białym, błękitnym i czarnym – więc w tym kontekście najbardziej prawdopodobna wydaje się być pierwsza opcja.

Cezary Gutowski w komentarzu pod swoim wpisem napisał dodatkowo, że w najbliższym czasie może ujawnić się kilku nowych sponsorów Williamsa.

Jedno jest pewne – wszystkiego (albo conajmniej wiele) dowiemy się już za kilka dni.

Daty pozostałych prezentacji:

11 lutego – Scuderia Toro Rosso
12 lutego – Renault
13 lutego – Racing Point (najprawdopodobniej tylko malowanie), Mercedes, Aston Martin Red Bull Racing
14 lutego – McLaren
15 lutego –  Scuderia Ferrari
18 lutego – Alfa Romeo Sauber

Oceń nasz artykuł!
Skomentuj

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Reklama