Connect with us

Michael Gruen nowym prezesem polskiego oddziału Hondy

Z początkiem kwietnia bieżącego roku nastąpiła zmiana na stanowisku prezesa polskiego oddziału Hondy. Funkcję tę objął Michael Gruen, który rozpoczął pracę w Polsce po 28 latach piastowania różnych stanowisk w europejskich strukturach Hondy.

Opublikowano

w dniu

honda polska nowy prezes michael gruen
źródło inf./fot.: Honda

Michael Gruen – kariera w Hondzie

Dla Michaela Gruena kariera w firmie Honda trwa od 1992 roku. Wtedy to po uzyskaniu tytułu magistra uczelni technicznej, przyjął on posadę w przedstawicielstwie Hondy w Niemczech, w dziale obsługi posprzedażnej. Na swoim koncie miał już wtedy kilkuletnie doświadczenie w pracy w dealerstwie samochodowym i motocyklowym, zdobyte podczas praktyk przed studiami oraz w trakcie studiów licencjackich.

Rozwój zawodowy Michaela Gruena był bardzo dynamiczny, gdyż niemal co 4 lata podejmował on kolejne wyzwania w różnych działach Hondy. Co więcej, pracował w ramach wszystkich trzech gałęzi produktowych firmy – samochodów, motocykli oraz maszyn i urządzeń.

ZOBACZ TAKŻE
TEST | Honda CR-V Hybrid 2.0 i-MMD 184 KM – instruktor spokojnej jazdy

W 2013 roku Michael Gruen przyjął propozycję pracy w europejskiej centrali Hondy w Wielkiej Brytanii. Zdobyte tam doświadczenie zaowocowało kolejnym etapem kariery, który rozpoczyna się właśnie w Polsce. Stanowisko prezesa polskiego oddziału Hondy objął on w bardzo trudnych warunkach ekonomicznych spowodowanych rozwojem pandemii koronawirusa.

Podejmuje pracę w trudnym okresie

O ile sposoby czy terminy osiągnięcia zamierzonych celów – mając na uwadze obecną sytuację –muszą zostać zmienione, o tyle same cele pozostają bez zmian.

Advanced & Sporty to slogan firmowy związany z postrzeganiem marki Honda. Zdaniem Michaela Gruena doskonale oddaje on charakter pojazdów Hondy, które zbudowane są w oparciu o najnowocześniejsze rozwiązania techniczne i w których, niezależnie od pojemności silnika, drzemie sportowe DNA. Jednym z celów nowego prezesa Hondy w Polsce jest umocnienie tego wizerunku na lokalnym rynku.

Najbliższa przyszłość to dla Hondy nie tylko era elektryfikacji, ale również intensywnego rozwoju technicznego w zakresie komunikacji czy telematyki. Postęp w tych dziedzinach wynika z zapotrzebowania społeczeństwa na nowoczesny, czysty sposób przemieszczania się wsparty najnowszymi systemami ułatwiającymi komunikowanie się.

ZOBACZ TAKŻE
TEST | Honda Civic 4d FL 1.5 VTEC CVT – różnica charakterów

Japońska marka zadeklarowała, że do 2022 roku wszystkie główne modele marki oferowane w Europie zostaną zelektryfikowane. Jest to duże wyzwanie szczególnie dla polskiego rynku. Trend związany z elektryfikacją – na tle innych krajów – zaczął się w Polsce stosunkowo późno.

Michael Gruen będzie ściśle współpracować z partnerami Hondy podczas przygotowań do nadchodzących zmian a następnie podczas ich wdrażania.

Skomentuj
Reklama
Reklama
Reklama