XTR został zaprojektowany z myślą o kierowcach, którzy używają pick-upów na codzień – zarówno do pracy, jak i prywatnych celów, a także o entuzjastach jazdy terenowej, którzy chcą aby samochód uzupełniał ich styl życia.
Gotowy do jazdy w każdych warunkach
Isuzu D-Max jest znany z tego, że jest wytrzymały, mocny i niezawodny, ale ta zdolność została teraz przeniesiona na wyższy poziom dzięki specjalnie zaprojektowanemu systemowi zawieszenia i hamulców Pedders zaprojektowanym specjalnie dla XTR.
Nowe przednie zawieszenie w połączeniu z nowo zaprojektowanymi jednostkami amortyzującymi, które wytrzymuje najtrudniejsze warunki, pozwala uzyskać dłuższą artykulację zawieszenia, zapewniając imponujące osiągi w terenie. Ponadto wysokość zawieszenia jest wyższa niż w standardowym D-Max, co oznacza, że XTR ma aż 250 mm prześwitu bez kompromisów w zakresie obsługi i stabilności pojazdu.
Ustawienie sprężyn i amortyzatorów zapewnia bardziej komfortową i wyrafinowaną jazdę. Zostały one specjalnie dostosowane do nowych kół i opon XTR, aby zmaksymalizować przyjemność z jazdy.
17-calowe felgi aluminiowe mają wytrzymałą, sztywną konstrukcję, która nie ogranicza możliwości holowniczych i transportowych pojazdu. A te są cały czas znakomite – XTR będzie miał ładowność standardowego D-Max, a więc 3,5 tony.
Agresywny, ale i wyrafinowany
Agresywna stylistyka z ciekawie zaprojektowanym nadwoziem, wyraźnie odznaczającymi się czarnymi elementami, 17-calowymi aluminiowymi felgami i 32-calowymi kołami ma zapewnić mu znakomity wygląd oraz doskonałą przyczepność na drodze.
Wszystko za sprawą specjalnie zaprojektowanego dla XTR zestawu nadwozia, który modyfikuje standardową obudowę D-Max zwiększając atrakcyjność wizualną. Poza wieloma czarnymi elementami nadwozia, producent zdecydował się także na przyciemniane tylne szyby, co dopełnia mroczną estatykę auta.
W środku XTR będzie miał podgrzewane przednie sportowe fotele tapicerowane skórą, zamszem i skórą z włókna węglowego. Ten odporny na ścieranie materiał został wybrany ze względu na jego wytrzymałość w najbardziej użytkowanym miejscu.
Silnik
Tu można się nieco rozczarować patrząc na wygląd XTR. Nowy D-Max będzie miał standardowy turbodoładowany silnik diesla o pojemności 1,9l, co oznacza 162 KM oraz 360 Nm momentu obrotowego.
Kolory i ceny
XTR w gamie modelowej Isuzu znajdzie się pomiędzy Blade i Arctic Trucks, uzupełniając gamę pickupów Isuzu D-Max. Model będzie dostępny w czterech kolorach – białym (Splash White), srebrnym (Titanium Silver Met), szarym (Obsidian Gret Mica) i czarnym (Cosmic Black Mica). Samochód pojawi się w sprzedaży jeszcze w tym roku – w Wielkiej Brytanii kosztować będzie równowartość ok. 170 000 złotych.