Connect with us

Biznes

Nowe logo Kii zaprezentowane w “wystrzałowym” stylu. Pobito rekord

Koreańska marka zaprezentowała w dość nietypowy sposób nową wersję swojego znaku rozpoznawczego. Najnowsze logo Kii przypomina odręczny podpis i ma bogatą symbolikę. Prezentując nowe logo pobito rekord Guinessa.

Opublikowano

w dniu

nowe logo Kii
Fot. kia.com / nowe logo Kii

Kia zapowiadała zmianę logo już od niemal dwóch lat. Pierwszy pojazd noszący nowe logo Kii zaprezentowano bowiem w marcu 2019 roku podczas targów w Genewie. Była nim koncepcyjna Kia Imagine. Teraz doczekaliśmy się oficjalnego ujawnienia tego elementu. Zrobiono to w dość nietypowy sposób, bowiem przy okazji pokazu pirotechnicznego nad miastem Incheon w Korei. 303 drony wystrzeliły setki fajerwerków podczas synchronicznego pokazu, który symbolizował nową erę marki Kia. Przy okazji ustanowiono rekord Guinessa pod względem “liczby dronów, wykorzystanych do pokazu fajerwerków”.

ZOBACZ TAKŻE
TEST | Kia Sportage GT-Line 1.6 T-GDi 7DCT 4WD - obraz postępu

Ruch, który inspiruje

Zaktualizowane logo zawiera nowe hasło. Brzmi ono: “Ruch, który inspiruje”. Zastępuje ono obecny od lat slogan: “Moc zaskoczenia”. Rytmiczna, nieprzerwana linia logo świadczy o zaangażowaniu Kii w dostarczanie chwil inspiracji, a jego symetria świadczy o pewności siebie. Rosnące gesty odzwierciedlają rosnące ambicje marki Kia, a co ważniejsze, to, co oferuje klientom. Nowe logo Kia odzwierciedla dążenie marki do tego, aby zostać liderem zmian i innowacji – powiedział Ho Sung Song, prezes i dyrektor generalny Kii.

Branża motoryzacyjna przeżywa okres gwałtownych przemian, które Kia zarówno kształtuje, jak i dostosowuje się do nich. Nowe logo jest wyrazem naszego pragnienia do inspirowania klientów w miarę, jak zmieniają się ich potrzeby w zakresie mobilności, a także naszych pracowników, aby potrafili sprostać wyzwaniom, przed którymi stoimy w szybko zmieniającej się branży – dodał prezes koreańskiej marki.

ZOBACZ TAKŻE
TEST | Kia ProCeed GT 1.6 T-GDI 204 KM - frajda gwarantowana

Nowe logo Kii jako część “Planu S”

Zmiany te są częścią długoterminowej strategii biznesowej o nazwie “Plan S”, o której dowiemy się więcej już 15 stycznia. Wynika z niej m.in., że Kia ma ambicje zostać jednym z liderów branży motoryzacyjnej na świecie. W ciągu najbliższych dwunastu miesięcy Koreańczycy zaprezentują sporo nowości. Jedną z najważniejszych będzie zupełnie nowa Kia Sportage, która zadebiutuje w nadchodzących miesiącach. Ten rok przyniesie również premierę pierwszego elektrycznego crossovera Kii.

nowe logo Kii

Firma skoncentruje się również na wprowadzeniu szerokiej gamy usług związanych z mobilnością. Koreańczycy zamierzają dostosować swoje pojazdy i usługi do potrzeb nawet małych grup klientów oraz do specyfiki poszczególnych regionów.

Skomentuj

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Reklama
Reklama



Reklama