Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, Renault prezentuje nową generację modeli Kangoo i Express. Oba modele dostępne będą zarówno w wersji dostawczej, jak i osobowej. Cztery modele uzupełnią ofertę marki i zostaną oficjalnie zaprezentowane i wprowadzone do sprzedaży wiosną 2021 r. Nowe Renault Kangoo Van powraca z jeszcze silniejszą i bardziej muskularną sylwetką.
Nowe Renault Kangoo – warto było czekać
Przód samochodu został całkowicie zmieniony. Nowym przyciągającym wzrok akcentem jest chromowany pas biegnący między grillem a przednim zderzakiem. Sylwetka Nowego Kangoo Van przykuwa uwagę ostro zarysowanymi liniami boku z wyraźnymi przetłoczeniami. Całości efektu dopełniają wydatne nadkola.
Eleganckie detale i chromowane elementy nadwozia to rozwiązania znane z wyższych segmentów rynku. Wnętrze zostało zaprojektowane całkowicie od nowa. Deska rozdzielcza kryje wiele praktycznych schowków. Nowe fotele o zmienionym kształcie są bardziej trwałe i zapewniają większy komfort.
Nowe Renault Kangoo Van to furgonetka pełna innowacyjnych rozwiązań, wyróżniająca się ona dynamicznym designem. Jest przeznaczona głównie dla klientów flotowych oraz firm działających w sektorze handlu i usług, które poszukują pojazdu dostosowanego do ich potrzeb biznesowych, wyposażonego w najnowsze technologie.
Easy Side Access oraz Easy Inside Gallery – dwie główne innowacje
Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom Easy Side Access i Easy Inside Gallery nowe Renault Kangoo Van rewolucjonizuje załadunek i dostęp do przestrzeni ładunkowej:
– Easy Side Access (ułatwiony dostęp do przestrzeni ładunkowej z boku pojazdu): innowacja, która sprawdza się w szczególności w zatłoczonych centrach miast, zapewnia klientom łatwy dostęp do ładunku, niezależnie od wielkości miejsca parkingowego. Dzięki usunięciu środkowego słupka nowe Kangoo Van oferuje największą na rynku szerokość otworu przesuwnych drzwi bocznych, która wynosi 1,416 mm (dwukrotnie większą w porównaniu z poprzednią wersją).
– Easy Inside Gallery (wewnętrzny stelaż podsufitowy): składany wewnętrzny stelaż podsufitowy stanowi kolejne innowacyjne rozwiązanie pozwalające lepiej wykorzystać przestrzeń ładunkową pojazdu. Przewóz długich i zajmujących dużą objętość przedmiotów tuż pod sufitem, uwalnia dodatkowe miejsce na podłodze.
Mocny gracz w segmencie kombivanów i furgonetek
W Nowym Renault Kangoo Van nie zabraknie systemu multimedialnego Renault EASY LINK oraz nowych systemów wspomagających prowadzenie, w tym systemu wspomagania widoczności Permanent Rear View. Nowy system zapewnia doskonałą widoczność do tyłu i sprawdza się w szczególności w samochodach wyposażonych w przegrodę między kabiną pasażerską a przestrzenią ładunkową.
Inne nowości to m.in. Trailer Swing Assist (system zapobiegający myszkowaniu przyczepy), Brake Stability Control (system kontroli stabilności podczas hamowania) oraz Advanced Emergency Active Braking (AEBS, zaawansowany aktywny system wspomagania nagłego hamowania).
Różnorodność wersji ze względu na wymiary nadwozia oraz bogata gama dostępnych silników sprawiają, że nowe Kangoo Van nie ma sobie równych na rynku. Model będzie bowiem dostępny w dwóch długościach, z mechaniczną lub automatyczną skrzynią biegów, z silnikiem benzynowym, wysokoprężnym lub elektrycznym. Przestrzeń użytkowa wynosi od 3,3 do 3,9 m3 w wersji standardowej i od 4,2 do 4,9 m3 w wersji długiej.
Nowe Renault Kangoo – dla osób ceniących aktywny tryb życia
Nowe Renault Kangoo, elegancki i przestronny kombivan z pięcioma pełnowymiarowymi miejscami. Auto idealnie wpisuje się zatem w potrzeby grup przyjaciół czy rodzin prowadzących aktywny tryb życia. Oferuje nowoczesny design, bogate wyposażenie, nowe systemy wspomagające prowadzenie oraz wysoki poziom komfortu. Model zachowuje swoją funkcjonalność i modułowość, a więc cechy, które w sposób szczególny cenią sobie klienci instytucjonalni (urzędy, samorządy, stowarzyszenia).
Produkcją modeli Kangoo Van i Kangoo zajmą francuskie zakłady Renault w Maubeuge. Samochody trafią na rynek europejski i rynki poza Europą. Nowy Express Van, praktyczny i funkcjonalny furgon. Kierowany jest on do przedsiębiorców i małych flot. Samochód spełnia ich najważniejsze wymagania, oferując jednocześnie korzystny stosunek ceny do jakości.
Furgonetka również może być ładna
Nowe Renault Express emanuje siłą i nowoczesnością. Jego design jest zgodny z obecnym językiem stylistycznym marki. Komfort i jakość nowego wnętrza podkreśla wzmocniona konstrukcja foteli. Projektanci poświęcili szczególną uwagę praktycznym schowkom oraz ergonomii. Model oferuje największą pojemność schowków w swojej klasie (48 litrów). Pojemność ładunkowa wynosi od 3,3 do 3,7 m³.
W Nowym Renault Express nie zabraknie systemu multimedialnego Renault EASY LINK. Samochód wyposażono w liczne systemy wspomagające prowadzenie takie jak: Rear-View Assist (system monitorowania strefy tylnej podczas jazdy do przodu), Blind Spot Warning (system monitorowania martwego pola), Front & Rear Park Assist (asystent parkowania przodem i tyłem), a także lusterko Wide View Mirror.
Na rynku w I połowie 2021 r.
Renault jest również pionierem w obszarze lekkich samochodów dostawczych z napędem elektrycznym. Niezmiennie od 9 lat zajmuje pierwsze miejsce w Europie w tym segmencie. Prawie co drugi lekki pojazd użytkowy sprzedany na rynku europejskim to samochód tej marki. Od 2011 r. Renault Kangoo Z.E. jest najlepiej sprzedającym się elektrycznym samochodem użytkowym w Europie. Liczba sprzedanych egzemplarzy tego modelu przekroczyła bowiem 50 tysięcy. Renault planuje zelektryfikować całą gamę swoich furgonów i furgonetek do 2022 roku.
Otwarcie zamówień na gamę samochodów Kangoo Van, Express Van oraz Kangoo osobowe przewidziano w Polsce na początek lutego 2021 roku. Samochody trafią na rynek na początku maja 2021 roku.