Connect with us

Czego szukasz?

Samochody elektryczne

Škoda Enyaq Sportline iV – elektryczny SUV ze sportową nutą

Jeszcze w tym roku zadebiutuje usportowiona Skoda Enyaq Sportline iV. Czarne elementy nadwozia, duże obręcze kół ze stopów lekkich i obniżone sportowe zawieszenie nadadzą modelowi sportowego charakteru i podkreślą jego dynamikę. Usportowiony wariant Sportline będzie dostępny w wersji Enyaq iV 60, Enyaq iV 80 oraz Enyaq iV 80x z napędem na cztery koła

Škoda Enyaq Sportline iV

Škoda Enyaq Sportline iV będzie dostępna w trzech opcjach układu napędowego. Silnik elektryczny modelu Enyaq Sportline iV 60 z napędem na tylne koła generuje 132 kW (179 KM), jego maksymalny moment obrotowy wynosi 310 Nm, a akumulator pojazdu ma pojemność 62 kWh (58 kWh) i pozwala na przejechanie ponad 400 km w cyklu WLTP.

Z kolei Enyaq Sportline iV 80 jest wyposażony w większy akumulator 82 kWh (77 kWh) i może pokonać ponad 520 km w cyklu WLTP. Silnik elektryczny umieszczony przy tylnej osi generuje 150 kW (204 KM) mocy. Taki akumulator jest wykorzystany również w modelu Enyaq Sportline iV 80x. Ta wersja posiada napęd na wszystkie koła, moc 195 kW (265 KM), a jej maksymalny moment obrotowy to 425 Nm. Maksymalny zasięg tego wariantu wynosi ponad 500 km* w cyklu WLTP.

Dynamika jazdy dzięki dwóm napędom do wyboru i sportowemu zawieszeniu

Škoda Enyaq iV niezależnie od tego, czy posiada napęd na tylne, czy na cztery koła, oferuje wysoki maksymalny moment obrotowy. Dzięki temu SUV zapewnia doskonałą dynamikę jazdy. Dostępne w standardzie sportowe zawieszenie obniżono o 15 mm z przodu i 10 mm z tyłu.

Škoda Enyaq Sportline iV

Wysokiej jakości detale podkreślają sportowy wygląd modelu Enyaq Sportline iV zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. Wariant ten, podobnie jak inne wersje modelu, powstaje w głównej fabryce Škody w Mladá Boleslav. Jest to jedyny model elektryczny w Europie, oparty na modułowej platformie MEB Grupy Volkswagen, który nie jest produkowany w Niemczech.

Czarna, sportowa elementy stylistyczne i reflektory Full LED Matrix

Polerowane, czarne elementy stylistyczne wersji Sportline sprawiają, że ​ ŠKODA ENYAQ iV wygląda jeszcze bardziej dynamicznie. Przyczynia się do tego efektowny grill, obramowania szyb, relingi dachowe i dyfuzor tylnego zderzaka. Całość wieńczą detale, takie jak napisy i przeszycia z nazwą Sportline. Duże, polerowane 20-calowe obręcze kół ze stopów lekkich Vega lub 21-calowe Betria podkreślają sportowy charakter SUV-a.

ZOBACZ TAKŻE
Škoda Enyaq iV - pierwszy elektryczny SUV Škody. Nawet 510 km zasięgu

Škoda Enyaq Sportline iV otrzyma w standardzie reflektory Full LED Matrix. Każdy składa się z 24 diod LED, które umożliwiają kierowcy jazdę z włączonymi światłami drogowymi przez cały czas, bez oślepiania innych użytkowników drogi. Ta inteligentna technologia automatycznie wyłącza poszczególne wiązki światła, gdy kamera na przedniej szybie wykryje pojazdy, a także osoby i przedmioty odbijające światło.

Škoda Enyaq Sportline iV – specjalne opcje Design Selections 

Wraz z premierą Enyaq iV Škoda przedstawia nową koncepcję wnętrza. Poszczególne opcje Design Selections czerpią inspiracje z nowoczesnych mieszkań i wykorzystują doskonale dobrane kolory oraz materiały. Projektanci wnętrz stworzyli specjalne opcje dla modelu Enyaq Sportline iV. Tapicerka i podsufitka są czarne. Deskę rozdzielczą obito skórą syntetyczną w tym samym kolorze z kontrastującymi szarymi szwami. Dywaniki ze sportową szarą lamówką doskonale współgrają z resztą wnętrza.

Škoda Enyaq Sportline iV

Oferta Sportline Design Selection obejmuje również ekskluzywne czarne sportowe fotele ze zintegrowanymi zagłówkami. Obito je mikrofibrą Suedia i mają szarą lamówkę. Trójramienna, wielofunkcyjna, sportowa kierownica skórzana jest standardowym wyposażeniem i umożliwia sterowanie wieloma funkcjami pojazdu za pomocą przyjaznych dla użytkownika przycisków. Obręcz kierownicy pokryta skórą ma kontrastujące szare szwy, a dolne ramiona zdobi emblemat z napisem Sportline. Również aluminiowe nakładki na pedały akcentują sportowy wygląd Sportline Design Selection.

Oceń nasz artykuł!
Reklama