Nasze profile w mediach społecznościowych

Fascynacje

Ferrari F8 Tributo od Noviteca. Pakiet jeszcze większej fascynacji

Niemiecki tuner ponownie wziął na warsztat supersamochód z Maranello. Ferrari F8 Tributo od Noviteca otrzymało pakiet usprawnień, w ramach którego przekroczyło barierę 800 KM i otrzymało kilka dodatków wizualnych, które nadają mu jeszcze więcej wyjątkowego charakteru.

Opublikowano

w dniu

Ferrari F8 Tributo od Noviteca
Fot. novitecgroup.com / Novitec Ferrari F8 Tributo

Niemiecki tuner już raz ulepszył najlepiej sprzedający się supersamochód z Maranello. Tym razem poznaliśmy zaktualizowane wydanie Ferrari F8 Tributo od Noviteca i jest ono jeszcze bardziej fascynujące. Modyfikacje objęły m.in. układ napędowy a nadwozie wyposażono w kilka eksluzywnych, typowych dla tunera dodatków. Już standardowe F8 Tributo rozwija 720 KM i 770 Nm, przyspiesza od 0 do 100 km/h w 2,9 s i rozpędza się do 340 km/h. Jeśli dla kogoś to wciąż za mało, może zamówić pakiet usprawnień Noviteca.

F8 Tributo od Noviteca – jeśli zwykłe Ferrari to za mało

Sercem pojazdu jest jednostka V8 o pojemności 3.9 litra. Tę wielokrotnie nagradzaną konstrukcję znamy z aut włoskiej marki już od wielu lat. Po modyfikacjach Noviteca moc V8-ki biturbo wzrosła o niemal 100 KM – do 813 KM, a maksymalny moment obrotowy do niemal 900 Nm (dokładnie 898 Nm). Wzrost mocy uzyskano dzięki dwóm modułom mapowania silnika N-Tronic typu plug-and-play oraz nowemu wysokowydajnemu układowi wydechowemu od Noviteca. Tuner oferuje też kilka innych wydechów, w tym pozłacany i wykonany z Inconelu (materiał stosowany w bolidach F1).

Ferrari F8 Tributo od Noviteca

Wzrost mocy plus garść innych usprawnień zaowocowały lepszymi osiągami. Ferrari F8 Tributo od Noviteca przyspiesza od 0 do 100 km/h w zaledwie 2,6 sekundy. Prędkość maksymalna pozostała bez zmian i nadal wynosi 340 km/h.

Tuning supersamochodów rządzi się własnymi prawami

Nadwozie otrzymało kilka poprawek w zakresie aerodynamiki. Na życzenie klienta może  ono być wykonane z gołego włókna węglowego z przezroczystą powłoką o wysokim połysku. Ponadto tuner zastosował dwuczęściowy przedni splitter, większy tylny spojler, wykończone włóknem węglowym obudowy bocznych lusterek oraz nowe panele wahaczy. Nabywca może również zdecydować się na kompletny tylny dyfuzor od Noviteca. Włoski supersamochód wyposażono również w felgi Vossen o rozmiarach 21 cali z przodu oraz 22 z tyłu oraz sportowe sprężyny Novitec, obniżające prześwit o około 35 mm.

Ferrari F8 Tributo od Noviteca

W pokonywaniu przeszkód na drogach czy przy podjeżdżaniu pod krawężniki pomaga system podnoszenia przedniego zawieszenia o 40 mm. W kabinie Novitec zapewnia bogate możliwości personalizacji, oferując “indywidualność każdego szczegółu kokpitu”. Wśród opcji znalazły się m.in. szlachetna skóra i wykończenie z Alcantary.

Skomentuj

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Reklama
Reklama



Reklama