7. Ford Mustang SUV
Jedną z największych niespodzianek 2019 r. będzie z pewnością elektryczny SUV Forda, nawiązujący swoją stylistyką do kultowego Mustanga. Niewykluczone, że otrzyma on nazwę Mach E. Auto otrzyma nową platformę i około 500-konny napęd. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h oscylować będzie w granicach 4 sekund. Na szczęście pojazd nie wyprze dotychczasowej wersji Mustanga z oferty.
8. Jaguar XJ
Spodziewane w przyszłym roku kolejne wcielenie flagowego Jaguara otrzyma po Ra pierwszy w historii nadwozie typu liftback. Pod względem stylistycznym tym razem obędzie się bez rewolucji. Samochód otrzyma także wersję z napędem elektrycznym o mocy ponad 500 KM. Niewykluczona jest też odmiana hybrydowa.
9. Peugeot 208/Opel Corsa
Następcy popularnych miejskich modeli koncernu PSA będą technicznymi bliźniakami. Otrzymają wspólne platformę CMP oraz jednostki napędowe. Oba modele otrzymają także odmiany z napędem elektrycznym. Co więcej, Peugeot 208 będzie mógł być zasilany prądem także w sportowym wariancie GTi. Opel Corsa występować będzie tylko z nadwoziem pięciodrzwiowym, a jego design będzie stonowany. Dla odmiany Peugeot 208 otrzyma agresywną stylistykę, wzorowaną na większym 508.
10. Aston Martin DBX
W przyszłym roku zadebiutuje także pierwszy w historii SUV Astona Martina. Samochód będzie dużo smuklejszy od typowego przedstawiciela tej klasy. Początkowo gamę jednostek napędowych utworzą dwa turbodoładowane silniki: 4-litrowe V8 z AMG oraz znane m.in. z najnowszego DBS Superleggera V12 o pojemności 5,2 l.
11. Land Rover Defender
2019 rok to także czas premiery zupełnie nowego wcielenia kultowej terenówki. Defender otrzyma nową platformę, a w gamie znajdą się odmiany z dwoma rozstawami osi. Stylistycznie auto nawiązywać będzie do pozostałych modeli Land Rovera, ale ma zachować wszystkie walory off-roadowe poprzednika. Wersja pick-up pojawi się nie wcześniej niż w 2020 r.
12. Chevrolet Corvette
Kolejna, ósma już generacja słynnego muscle cara będzie rewolucyjna. Po raz pierwszy w historii auto otrzyma silnik umieszczony centralnie między kabiną a tylną osią. Ponadto gamę wzbogaci odmiana hybrydowa, rozwijająca nawet ponad 800 KM. Z racji innego umieszczenia jednostki napędowej możemy się spodziewać zmian w proporcjach karoserii.